Bekende personen en hun horloges - Deel III

Nou dat waren wel profetische woorden. Grote media pakt het niet op, maar gaat niet echt heel lekker daar momenteel…

2 likes

Zag inderdaad nare filmpjes voorbij komen… :slightly_frowning_face:

2 likes

Ja verschrikkelijk. Ik blijf mij steeds weer verbazen hoe mensen elkaar kunnen behandelen. :disappointed_relieved:

1 like

Aaron Taylor Johnson, waarvan geruchten gaan dat 'ie wellicht de nieuwe James Bond wordt, in een interview waar 'ie een Omega Seamaster draagt…

2 likes

En dit is slechts nog maar een deel van de collectie :sweat_smile:

4 likes

Goede smaak is niet te koop :smiley:

6 likes

Waarom is zijn bruid geblurrd?

3 likes

Zo’n beetje de standaard reactie van een aantal zure (of jaloerse?) leden hier.

Toch benieuwd wat “goede smaak” wel precies is.

4 likes

Wat je op de foto ziet is het gat in zijn hand.

4 likes

Ach, beter een gat in je hand dan een hand…

4 likes

:person_shrugging:t2:

Als er ook horloges in zijn collectie zitten die niet uit de starter pack voor maximalistische miljardairszoontjes komen, dan heb je een punt.

Vooralsnog is het lastig vast te stellen of de man überhaupt een smaak in horloges heeft, want de bovenstaande kan hij ook best verzameld hebben door wekelijks de AD binnen te lopen en het duurste te kopen wat er op dat moment te krijgen is.

Persoonlijk vind ik ze stuk voor stuk afzichtelijk, maar naar verwachting laat meneer Ambani zich daardoor niet tegenhouden. En terecht.

Ook daar is niet iedereen het over eens.

12 likes

Dit vind ik toch zo onzinnig. Waarom ben je zuur of jaloers als je dit smakeloze horloges vindt?

18 likes

Oké mijn opmerking was het bommetje, nu de nuance.

Deze specifieke knaap koopt inderdaad gewoon van alles het allerduurste.

Ik zit me alleen al een tijdje bij dit topic te ergeren aan reacties zoals “en wie mag deze persoon wel niet zijn” als je zelf óf onder een steen hebt geleefd, of 93 jaar oud bent, of de opmerking dat smaak niet te koop is als het iemand is met een wat “volksere” of “straat” uitstraling, allemaal met de ogenschijnlijke intentie om aan te geven dat het lid zelf zo ongelofelijk voornaam of stijlvol is.

Voorbeeld: als Mark Wahlberg of LeBron James hier voorbij zou komen zijn het gelijk proleten die geen smaak hebben. Ik vind dat zuur.

Het heeft zich bij mij misschien een beetje opgestapeld, het was geen sneer naar een specifiek lid.

Nja wat ik hierboven dus zeg.
Ikzelf zou nooit een Nautilus vol diamanten kopen, maar smakeloos vind ik het niet per se.

8 likes

Ook nog een bescheiden collectie Richard Mille horloges…

3 likes

Van het geld dat hij bij Richard Mille heeft uitgegeven kunnen ze weer 10 jaar vooruit met horloges uitdelen aan gesponsorde sporters.

10 likes

Wie is die gosert.
Dacht eerst dat het die gast was uit Pawn Stars, Chumlee

25 likes

Ik moest ook 2x kijken

1 like

Moeten we iedereen dan kennen? Ik heb geen idee wie deze man met bijzondere horlogecollectie en dito kledingstijl is. Hij heeft blijkbaar wel een flink horlogebudget en dat gun ik hem van harte, maar het is niet mijn smaak.
Ik ken de helft van de mensen die hier voorbij komen niet. Dat is gewoon een kwestie van (des)interesse in de betreffende beroepsgroep, muziekgenre of sport waar de persoon bekend van is. Ik zou het daarom wel prettig vinden als er standaard bij vermeld wordt wie het is. Ook als het voor jou ondenkbaar is dat iemand anders hem niet kent.

9 likes

Nou dit in ieder geval niet :joy:

image

2 likes

Tja. Ik snap je punt wel. Het afzeiken van bekende(re) mensen met dure horloges kan gauw afgunstig overkomen.

Maar goede smaak betekent voor mij ook dat er iets van kennis en doordachtheid achter je keuzes zit. Als de voornaamste overeenkomst is dat ze duur en opzichtig zijn, dan begin je gauw te denken dat ze alleen daarop uitgezocht zijn.

15 likes