Bekende personen en hun horloges - Deel III

Welnee, Demis Roussos :rofl:

1 like

Tsja, kan jij meneer zijn kledingstijl een keuze voor horloges wel waarderen? We mogen toch wel zeggen wat we denken en/of vinden zonder weg gezet te worden als jaloers of afgunstig? Ik zie zat mensen voorbij komen in dit topic met horloges waarbij het niet gek genoeg kan. Ik vind het ook afzichtelijk. Ben ik dan ook afgunstig? Ik kan een simpele Seiko meer waarderen dan het kabaal wat hier af en toe voorbij komt. (Er zitten uiteraard zo nu en dan ook mooie horloges tussen :wink:)

6 likes

Over smaak valt niet te twisten toch. Maar de opmerking ā€˜wie?’ is ook wel een beetje afgezaagd nu in dit topic, daar sluit ik me bij @Neyra aan.

Laten we voorop stellen dat bepaalde Richard Mille of andere horloges met veel steentjes en kleurtjes hier binnen HF niet gewaardeerd worden, terwijl ze buiten door een grote groep wel gewaardeerd worden.

Dat HF het niet waardeert hoeft van mij ook niet elke keer tentoon gesteld te worden. Het is duidelijk dat de groep die de kleurtjes en steentjes wel leuk vind, ook is vertegenwoordigd is in de wereld van bekende mensen. En daarom zien we de foto’s. Dat vind ik persoonlijk leuk om te zien.

3 likes

Ik vind het wel een stijltje. Als je het naar het hele beeld kijkt, zie je toch weloverwogen keuzes van horloges, die matchen met zijn pakkie. Het zijn alleen geen keuzes gecentreerd op het horloge, maar op zijn hele presentatie of het pakkie is gekozen op basis van het horloge, wie zal het zeggen …

Het is een extravagante type, dus ook extravagante horloges.
Ik kan het wel waarderen, ook al is het totaal niets voor mij.

Kijk eens, leuk toch:

IMG_9310~2
IMG_9311~2
IMG_9321 (1)~2
6699cb96471c312824eb047cdeda997af605bf74~2

7 likes

Die indruk heb ik ook. :wink:

Hij heeft inmiddels best een leuke verzameling.
Kan me voorstellen dat hij op Rolex wel uitgekeken is en een beetje in het hogere segment aan het struinen is.

Zou ook zomaar kunnen dat hij verschrikkelijk veel kennis van de materie heeft zolangzamerhand.

Lijkt me gaaf om eens een middagje uitleg te krijgen van m over zijn collectie.

Dat is die achterlijke youtubewannabebokser toch?
Vreselijk mens.

Nee joh, gewoon een random schaatsfan.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit nog wel eens tegen kan vallen, ik verwacht dat het uitgezocht wordt op zo exclusief mogelijk.

Als je zo exorbitant leeft als hij (lees: bruiloft van 600 miljoen) en daarbij ook nog eens 25x een RO weggeeft aan vrienden en zelf al voor 31 miljoen aan horloges draagt (alleen tijdens de bruiloft… wtf :sweat_smile:) moet het wel erg over de top allemaal en betwijfel ik je wel echt een liefhebber bent of het gewoon doet omdat het kan.

3 likes

Ik weet ook niet wie dit is, google lijkt het ook niet echt te weten.

Weet je wat? Voor deze keer hul ik mij in de mantel der liefde en zeg ik: wat een heerlijk kleurrijke smaak heeft deze meneer. Ik hoop dat zijn gemoed even vrolijk is als zijn kledij!

3 likes

What is Anant Ambani’s net worth? | MoneyWeek.

2 likes

Danku!

Russell Brand is wel dik geworden zeg.

13 likes

Het blijft volstrekt onzinnig om dan met ā€˜jaloezie’ te komen.

2 likes

:rofl:

1 like

Ah, nu zie ik het ook. Zou hij eindelijk van het roken, de drank en de drugs af zijn? Het is hem wel af te zien. :joy: Het geloof heeft ook hem gered.

1 like

Hij kan beter wat afvallen, behoorlijk wat overgewicht, anders kan ie niet lang van z’n horloges genieten… :astonished:

2 likes

Meneer Ambani worstelt van kleinsaf met eetstoornissen en gezondheidsproblemen.
In 2020 bracht hij de discipline op om van 208 naar 88 kg af te vallen. Hij werd destijds door vele online diƫtisten gebruikt als voorbeeld.

Sindsien zit hij aan stevigere medicatie voor zijn asthma, waardoor hij weer (heel) wat verzwaard is.

Sommige mensen hebben nu eenmaal moeite met eten en gewicht.

4 likes

Gezondheid is niet te koop, dat zie je maar. Maar vraag me altijd af hoe veel dat nou aan de medicatie ligt bij zo’n postuur…

2 likes

Neen absoluut niet. Daar zit ook fast food mee in het verhaal, maar ook de mentale weerbaarheid hangt samen met de rest.
Ik ben heeeeel ver van die cijfers, maar ik zit zelf van kleinsaf in een niet-aflatend geworstel met discipline rond eetgewoontes, en dat kost echt best veel aandacht en mentale moeite. Je zou het een verslaving kunnen noemen.
Ik heb gelukkig geen asthma en geen zakenimperium of horlogecollectie te beheren.

3 likes

Discipline.

Het nƭet eten en wƩl willen trainen vergt discipline en een ijzeren wil. Voornamelijk anders willen eten, is belangrijk.

6 likes