Bekende personen en hun horloges - Deel III

Onder een pak zelfs. Hij durft wel.

4 likes

Ook een Omega Aqua Terra. Hij is vroeger ambassadeur geweest voor Omega als ik me niet vergis!

Foto’s van zijn instagram

1 like

Ik herkijk een oude Snijtafel (toen Michiel er nog zat en het nog leuk was) waarin ze een item in De Wereld Draait Door onder de loep nemen. In het fragment komt ook Paul de Leeuw langs:

Met een:

10 likes

Heeftie al jaren, trouwe drager.

2 likes

Vachitov met een Tag Heuer Carrera Caliber 01

3 likes

Kalle

2 likes

Wat draagt de vandaag jarige René vd Gijp. Hij had altijd een Breitling om volgens mij. De band lijkt op die van een duiker

Dit lelijke gedrocht…

12 likes

Zo in het rood blijft het een leuk ding :+1:t2:

Die doet hij bij de Schmincke aan en weer uit…

1 like

Ja, toch sneu. Ik denk dat Gijp wat voorzichtiger is geworden nadat ze met hamers op zijn Porsche stonden in te slaan voor de ingang van zijn huis vanwege een two-tone Submariner…

1 like

Die royalty deskundige bij RTL met een TH monaco?

5 likes

De late great Val Kilmer met een Rolex Datejust in Top Gun:

17 likes

Icoon. De looks, de vibe, het brevet. Ik heb alleen hetzelfde horloge.

Mooie foto!

5 likes

Na een zinderende nacht waarin ik tot een uur of 1:30u op het puntje van de bank in weelderige golven van emoties heb gezien hoe Rory eindelijk de Masters binnen harkte, nu even oog voor de zaak die er echt toe doen:

Mevrouw McIlroy met een rose gouden Patek Philippe Nautilus met diamanten bezel

En Rory, gesponsord door Omega, uiteraard met een horloge uit Biel:

16 likes

Bewijs dat een two-tone Datejust op Jubilee eigenlijk altijd werkt. Maakt niet uit wat voor omgeving.

1 like

Toch sneu voor Omega. Zo van, mijn man is dan wel contractueel verplicht zijn sponsor om de pols te dragen, maar ik draag wat ik wil, en dus niet die zooi

5 likes

Zo’n RM is daar vast wel tegen bestand tegen dat kilometers lang geklapper op zo’n fiets. Als de kroon maar lang genoeg op een plek blijft zitten krijg je vanzelf een wond

1 like

Lekkere reclame… :upside_down_face:

1 like