MvdP had er geen last van zo te zien
Is al eerder naar gevist zag ik;
Had ik gemist! Dank!
Te groot en te dik.
Bart de Wever?
Ooit
Geen fan van zijn horloge, maar ik hoop wel dat hij het land weer op de rails krijgt.
Dit lijkt me onzin.
Je bedoelt dat die jongens zo’n horloge om hebben tijdens de koers??
Volgens mij gebeurd bij een val.
Als je ziet hoe laag hij hem op de pols draagt, dan zou het me niks verbazen dat het inderdaad de kroon/kast geweest is die tijdens deze koers een wond achtergelaten heeft.
Die stond er al…
Ja, zie de link met het artikel naar een abonnementen-website nu ook. Kan het verwijderen als het je stoort
Het tandwiel. Gawd dammit, algemene kennis van de journalist deze dagen…
Beetje triest inderdaad. Het journaille blijft maar huilen over het feit dat AI hun banen overbodig maakt maar even opzoeken hoe dat “tandwieltje” genoemd wordt,…hó maar.
Trouwens, de kroon veroorzaakte een klein wondje. “Boorde een wond in de pols” klinkt een beetje overdreven.
Als het sowieso van dit soort artikelen moet hebben kun je beter ander werk zoeken.
Dat het ding 300K kost is ook de enige reden dat dit nieuws is. Goede reclame voor RM wel, daarvoor sponsoren ze uiteraard.
Exact dat, maar wat er net speciaal aan is, ho maar. Op sporza had Karl VNK het even over het gewicht en Carbon kast, en Van avermaet wist dat het een mooi binnenwerk heeft, maar het is toch altijd weer de prijs die terug vermeld wordt. En dat wordt tot vervelend toe herhaald sinds Julian Alaphilippe ermee gespot werd op zijn fiets.