Je kan het nog typen dus het zal dan wel meevallen. En bij de meeste sterrententen zijn wachtlijsten dus dan zal het met de voedselvergiftiging ook wel meevallen.
Goed voor de weerstand, al denk ik dat het zeer weinig invloed heeft.
De chirurg bij mij ook woensdag jl.! Ze moesten even wachten totdat ik onder volledige narcose was………
Cool. Mijn vader ook. De rock n 'roll helemaal overgeslagen😄.
Vorige keer 2.5 week met een levensbedreigende infectie op de IC gelegen na een onschuldige operatie. Infectie opgelopen in OK of ziekenhuis. Zo onschuldig lijkt me dat ook weer niet .
Ik begrijp dat het vreemd uit ziet een smartphone op de OK. Maar het persooneel moet ook bereikbaar zijn voor overleg etc.
Voordat men geopereerd wordt, worden de handen goed gewassen en met ‘alcohol achtige oplossing’ gedesinfecteerd. Dan worden de steriele handschoenen en jas aangedaan. Zo word de kans op een wondinfectie zo klein mogelijk gehouden. Daarnaast worden patienten bijna altijd aangeraakt met niet-steriele handschoenen indien bij handelingen waarbij geen infectierisico bestaat. Meer als bescheming naar het personeel.
Als je een volledige steriele OK wilt, dan moet je het persooneel verwijderen.
Geen idee, ben daar heel slecht in, maar ik vind hunnie top. Heerlijke serie, en ze krijgen het nog gewoon voor elkaar ook. Lig je toch gestrekt als ze over een paar jaar de PL halen.
Deadpool heeft die piloten-Speedmaster om denk ik. Die andere weet ik zo even niet.
Die andere is een Cartier pasha tourbillon
Pfoeahhww de kennis van mijn mede forumleden is unreal
Dank
dan toch wel in de grondverf
Wat zijn ze veranderd ….
Ja K3, geweldig! Waar is de derde?
Peter Aerts en Jerome LeBanner…
Aka the lumberjack
Ow thanks man. Excuses voor mijn vergissing.