Uit de tijd gegaan
Sinds jaar en dag een PAM.
Panerai Luminor Chronograph
De serie âde overnameâ is een aanrader.
Mooie kerel was ditđ„
Edit " de Opvolging"
Ja zonde weer Wil je eindelijk relaxed gaan leven, krijg je dit. Altijd triest.
Wat wel altijd apart (en grappig) blijft : zo ongeveer elke (sterren-) chef draagt een horloge. Half NL schreeuwt moord en brand vanwege hygiene etc, maar al die gasten dragen lachend werkelijk allemaal een horloge in hun
restaurant of kookprogramma.
Al dan niet gesponsord, maar dat maakt uiteraard geen reet uit.
Nina Métayer© Jaeger-LeCoultre
Matthieu Dupuis-Baumal© Zenith
Cédric Grolet© Pierre Mouton
Glen Viel© Blancpain
Anne-Sophie Pic© Hublot
Voor alle smetvrezers: lees en huiver . En voor alle horlogeliefhebbers die niet zo moeilijk doen, enjoy :
Wat heeft een horloge precies met voedsel hygiëne te maken?
Precies dit.
Zolang ze maar handjes wassen nĂĄ, en nog beter ook voor, toiletbezoek is het helemaal prima een horloge om de pols!
Voor mij weinig. Ik zie een kok niet met zijn klauwen tot over de pols in een bak roeren.
En wie bij het koken zijn horloge onder de saus besmeurt, en daarna met die saus ander voedsel besmet, moet misschien eerst gaan leren koken.
Maar goed, de regels (niet de mijne) zijn officieel geen horloge of sieraden in de keuken. Ook in dit topic vaak aangehaald, en volgens mij was er ooit een compleet topic aan gewijd. Vol met leden die zeiden dat het ab-so-luut verboden is om een horloge in een restaurantkeuken te dragen.
De sterrenchefs denken daar toch heel anders over
Aha. Nooit gewetenâŠ
Ik heb hem gevonden :
Lees maar wat reacties. Maar goed, dan nog :
Laten we de bekendste maar als voorbeeld nemen. Dagelijks in 143 landen op tv, en heeft in zijn carriere iets van 16 sterren bij elkaar gesprokkeld. Schreeuwt in elk programma fuck fuckerfuck over verrotte kip en vis, en dat je moet schoonmaken, maar ik heb hem nog nooit zonder horloge zien koken.
In beide gevallen een goede smaak.
Comedian Tom Segura is al sinds een aantal jaar zichtbaar bezig met horloges en is vaker gespot met Rolex, Tudor, Omega etc om te pols. Met deze Ressence om heeft hij wel een nieuw niveau van interesse laten zien
Hij is ook al bij Teddy en Nico langs geweest, waar hij verteld over zân collectie. Leuk om terug te kijken
Dat is toch die aflevering dat ie die GS aan zân tourmanager geeft? Was een leuke ja. On topic; vind die Ressence niet bij 'm passen, beetje fletse combi zo. Ik hoop dat ie daar niet van wakker ligt maar ik denk dat het wel goed komt.
Ik zou mij meer zorgen maken over het gebruik van smartphones in een omgeving waar je geen besmetting wenst. Heel ander voorbeeld maar lag vorige week op de operatietafel en we moesten nog even wachten op de arts. Tot mijn verbazing ging de helft van het aanwezige personeel met zijn of haar smartphones in de weer. Nou leek het mij niet helemaal het moment om iedereen tegen mij in het harnas te jagen, maar iemand hier die weet of men die dingen ook helemaal desinfecteert voordat ze de OK in gaan?