In België is het blijkbaar niet gangbaar om een horloge te dragen wanneer je met voeding werkt.
Ik heb op aanraden van de controleur mijn horloge uit gedaan en toen maakte de vriendelijke juffrouw me erop attent dat ik het gerust mag aan houden als ik voor de shift mijn uurwerk in de vaatwasmachine stop.
Het is misschien een rare vraag maar welke uurwerkjes kunnen tegen een wildwaterbaan van 70 graden Celcius met drukspuiten en chemisch afwasmiddel? Want ik ben echt op zoek naar een werkhorloge dat er toch nog degelijk uitziet.
Nope serieus
Voor mijn trouwring hetzelfde,
Ja je mag die dragen als je plechtig op je communie zieltje belooft dat je hem elke dag in de vaatwasser stopt
Ik vind het niet abnormaal, er kunnen resten blijven zitten die schimmels kunnen veroorzaken. Is niet enkel zo als je met voeding werkt.
Mijn vrouw is verpleegster en het is niet toegestaan om een ring of horloge te dragen tijdens de werkuren.
Zo’n hangend verpleegster horloge kan wel en heeft ze ook.
Misschien een gshock in de vaatwasser proberen? Die dingen zijn niet stuk te krijgen en zijn niet duur
Ik heb 10 jaar gewerkt in food sector. Pindakaas en Hagelslag.
Geen oorbellen, geen sieraden en geen horloges dragen en voor de dames geen nagellak en reukluchten.