Bekende personen en hun horloges - Deel III

Garmin Aviator vermoed ik

Bedankt. Ook werkelijk geen idee, kom niet verder dan McEnroe, Lendl en Connors. Daarna vond ik tennis te saai om te kijken. Of ik werd een puber die blowen leuker vond, dat kan ook.

Ja, dat ken ik dan al weer wel een jaartje of 20. Komt van die Engelsen vandaan, al die blondjes met neptieten bij elkaar op de tribune, of bij het zwembad/club bij een EK of WK.
’ And lets have a look at all the wifes and girlfriends watching the game’. Zag je al die moeilijk kijkende sjacherijnige wijven interessant doen. Met als opperhoofd die magere sprinkhaan van Beckham.

3 likes

Russell Crowe met de nieuwe geel gouden Rolex Daytona Tiffany blue op Oyster flex

9 likes

Is toch wel een vet ding

Gladiator

Nooit meer in vergissen a.u.b.

3 likes

Kost dat horloge echt 130k?

Wow, jij bent al aardig op leeftijd zo te lezen.

1 like

37,7k list, maar marktwaarde 130k.

Nog een beetje Jaffa knoflooksaus in z’n stoppelbaard.

2 likes

Eens. :100:

6 likes

Een bommetje en ik zie een pusher, dus vermoedelijk een of andere pilot-chrono.

holy crap wat is met hem gebeurd

Staat op een goede stal?

3 likes

ja idd

20 likes

:pray::disappointed_relieved:

10 likes

Zo worden ze niet meer gemaakt helaas… RIP

1 like

Erg triest idd. Je kan je je niet voorstellen hoe zijn vrouw zich nu moet voelen en wat er in haar omgaat. 10 dagen geleden stond ze aan het altaar het jawoord te geven , 10 dagen later staat ze bij het uitvaartcentrum om te bevestigen dat het om haar man gaat. Vreselijk :cry:

Geniet van het leven HFers want er hoeft maar 1 flits te komen die er voor zorgt dat je leven eindigt.

8 likes

Amen, brother

1 like