Bekende personen en hun horloges - Deel III

Ja, kut man :expressionless: Vorige week nog voor de 300e keer gezien als Sonny Black.
image

7 likes

Was voor een film, Unhinged.

Schijnt alleen veel moeite te hebben om het weer eraf te krijgen, maar gaat blijkbaar de goeie kant op.

1 like

100% waar!

Zie toch geregeld mensen wegvallen: gek pijntje ergens en drie maanden later einde oefening…

:ok_hand: ‘Not Sonny Red…Sonny Black!’ :sunglasses:

2 likes

Ik hoop voor haar dat ze zijn dochter is…

1 like

Nooit van gehoord, die moest ík dus opzoeken…van alle films alleen Once Upon a Time in Hollywood gezien, en dat vond ik nou niet persé een hele goeie film, langdradig en met een nogal onwaarschijnlijk, onsmakelijk gewelddadig einde.
Maar on topic: welk horloge draag hij hier?

1 like

Reservoir Dogs

Ga die maar kijken

4 likes

Dat zou helemààl vies zijn. Bah, wat zeg jij nu?

4 likes

:joy:

Wat draagt deze knakker?
image
Ik dacht een Breitling maar welke? Want hij lijkt me te plat voor een Breitling.

1 like

Is het niet de Chronomat 36? Die had ik en is behoorlijk plat.

1 like

Aan de band te zien een nieuwe generatie chronomat

1 like

De Breitling Chronoplat? :joy: flauw weet

9 likes

Ik mis het woordkoning topic :cry:

1 like

Trailer bekeken, nee dank u.

Nou, dan begin je dat topic toch… :wink:

1 like

Whut? Is echt een iconische film :face_with_peeking_eye:
Zo goed.

6 likes

Ja, dat mag best zo zijn, maar ik vind aan dat soort films echt geen réét aan. Heb net nog even de “Vincent van Gogh”-scene bekeken, maar dat hoeft echt niet voor me.
Geef mij maar Der Untergang :thinking:

Zo is dat, lekker luchtig.

Reservoir Dogs niet goed vinden, onbegrijpelijk…

11 likes

Ik zeg niet dat het geen goeie film is, ik heb hem nooit gezien, dus ik kan daar echt niks over zeggen. Op basis van wàt ik ervan gezien heb ga ik daar ook niet achter komen, net als bij al die andere Tarantino-films, of de Marvel scheiss. Niet mijn ding, ik ga er niet naar kijken, het spijt me zeer. :grinning:

3 likes