Hij en Hans Bekx waren echt de smaakmakers. Geniale televisie met onverstaanbare interviews!
Ik ben vaak in zijn werkplaats geweest mooi spul hoor die Dakar monsters.
Hebben wij kleding voor gemaakt, hij moest perse een borstzakje hebben voor de rookwaar.
Auto’s inhalen in de woestijn met 200kmh
Wat een Koning. Tachtig inmiddels!
Rookt Caballero maar deed daar dan voor sponsor Gauloises een hoesje omheen!
Mompelend Oostbrabants met her en der een herkenbaar woord!
Reed jaren in Engeland op topniveau Rallycross zonder een woord Engels te spreken!
Ik heb eens een stukje in zijn auto gereden omdat ik die moest verzetten. BMW 7 serie dacht ik, zelden zo een zwijnestal van een auto gezien.
Zijn dochter kreeg als cadeautje voor het behalen van haar rijbewijs een AC Schnitzer.
Ik een VW Passat uit 1978
Ik kreeg een notificatie
Wel opgeruimd ?
Jaren stilgestaan, onder een boom natuurlijk wat anders.
Maar zelf voor gespaard en na 4 nieuwe banden en een beurt was ik het mannetje.

Caballero
Een van de weinige merken die ze vroeger ook zonder filter verkochten. Kan me nog herinneren dat ik achter de kassa zat en een man altijd: ‘kamelen zonder hoeven’ vroeg.
@BG1, natúúrlijk en van nature een koning, deze Jan de Rooij, vrij vertaald Jean
LeRoy (= Jan de Koning) … wat een koningsfeest …

LeRoy (= Jan de Koning) … wat een koningsfeest …
![]()
![]()
![]()
In Anglo-Norman England, Le Roy was used as a title by the kings of England and as a family surname.[11] This is seen with patronymic surnames like Fitzroy , from Fi(t)z , meaning “son of” and Le Roy , “the king”.[12][13] “Le Roy le veult” (“The King wills it”), is a Norman French phrase still used in the Parliament of the United Kingdom to this day as royal assent.
Bron: Wikipedia
Leuke armbandjes
https://www.facebook.com/reel/2054132414943221?sfnsn=mo
Natuurlijk altijd leuk als je een horloge krijgt. Ook als je rijk en bekend bent. Ik denk alleen niet dat dit een Rolex is, maar een RM. Wat zeggen de experts?
Een Sprenger RVS bustrens?
IWC’tje?
Was mijn eerste gedachte.