Swatch
Ik vind het juist een van de weinig mooie (moderne) Patek Philippes… Smaken verschillen
De Ellipse is prachtig inderdaad.
Ontworpen met divina proportione oftewel de gulden snede.
Het ontwerp stamt, niet echt modern hoewel tijdloos, uit 1968.
Zijn er geen bekende personen die het geen bal uitmaakt wat ze om de pols hebben. Dus gewoon een goedkope smart of zoals Renze met zijn Fossil, wie kent ze? Lijkt mij wel lachen, van der Gijp met een Invicta om de pols bij VI
Jawel hoor. Die dragen een MoonSwatch
Wie? Graag rugnummers en namen en natuurlijk de foto waarop het te zien is.
Er is ook een Ellipse solar powered bureauklok btw.
Referentie 1505M. Beetje zoeken maar rond de 12K heb je 'm al.
De lijst is eindeloos.
Heb er toevallig net een aan een BN’er cadeau gedaan dus die zal zich binnenkort ook wel melden…
Daniel Craig
Ed Sheeran
De kroonprins van Johor, wie kent m niet
Ibrahim Zlatan
Enzovoorts, enzovoorts.
Je hebt mij te grazen John . Mag het eigenlijk niet zeggen, maar met een plastic horloge rondlopen is not done, is mijn mening he, wil anderen niet beledigen
Een mooie riem eraan prutsen en dan dragen als een nektasje
Is gewoon cult.
Rollie in de kluis, Swatch om de pols!
Veilig ook.
Alle Rollies in de kluis, moet er niet aan denken. Nou ja, eentje thuis en de rest in de kluis. En ik ben niet bang he, heb altijd 2 bodygards naast mij lopen. Ben ik alleen, dan een Rus om de pols
Ook toevallig. Wij hebben twee Russische beveiligers maar meestal is mn vrouw met ze op pad.
Sporten, strand, sauna, zulke dingen…
Ha die linker ken ik, doet alsof die oplet maar luisterd naar radio 538 Ik heb er 2 van de Wagner groep, kregen geen salaris meer dus kon ze goedkoop inhuren
Je geeft ze een Vostok cadeau en ze zijn helemaal blij!
Klopt en ik draag mijn Generalskie, weten ze gelijk wie de baas is
Ja dat is nu wel duidelijk