Een pittig Tijgerbrood met smaak…
Zou dat ook zijn eigen horloge zijn of zou hij ergens een kloon op de kop hebben getikt?
Een van de vreemdste horloges die ik ken.
Totaal onzinnig her en der verspreidde functies.
Inefficient en onoverzichtelijk.
Gelukkig zit er ook ergens een klokje.
En dan heb ik het geeneens over de fecaliën spreuk…
En dat terwijl Latijn jou toch niet vreemd is. De spreuk van Journe heeft niks met fecaliën te maken gelukkig. Hoewel, het heeft beide met productie te maken.
Dat gezegd hebbende deel ik je mening over het horloge zelf niet. Ik vind em prachtig! Onzinnige functies zoals datum, gangreserve en maan phase passen bij een gecompliceerd uurwerk als dit.
Moet er toch steeds aan denken ool al staat het er niet.
De functies zijn niet onzinnig maar random uitgestrooid over de plaat. Het lijkt nu of het half ontworpen is ofzo.
En de tijdsaanduiding is veel en veel te klein.
Deze hoef ik niet
Jij mag m.
Ik vind het horloge er goed uitzien. Vermoed niet direct een nepper al is het van zo’n foto lastig te zeggen
Deal! Thanks!
Beetje apart beide mensen die de wereld aan het kapot maken zijn.
Het zijn mensen die nu in het nieuws zijn.
(Helaas is er veel slecht nieuws tegenwoordig.)
Hij heeft een blikje hi-end watches open getrokken. Vrouwlief een rainbow DT, hij zelf een WG GMT
Ik begin ook een camping
hi-end?
Noch de man, noch zijn vrouwen, noch zijn kinderen, noch zijn horloges!z
Hoge bomen vangen veel wind, en als ik Larry was had ik publiekelijk wat subtielers gedragen.
Het ziet er een beetje uit alsof het weleens een dikke lelijke knoepert van een modehorloge met een Miyota erin zou kunnen zijn
Even serieus: 99,999% van de mensen die naar deze foto kijkt denkt er niks van.
Enkel een paar horlogegekkies.
Dit zouden wel eens exact zijn overwegingen kunnen zijn geweest toen hij ‘s ochtends bij de horlogekist stond.
En daarnaast, mag de CEO en mede-oprichter van de grootste vermogensbeheerder ter wereld een knap horloge om? Het is niet alsof hij een RM of een flashy Jacob&Co om heeft.