Bekende personen en hun horloges - Deel III

5x Mr Olympia Chris Bumstead met een keramische Daytona op een aftermarket rubberen band

3 likes

OMG schitterend

2 likes

Idd!!! Zo’ old school telefoon zie je niet vaak meer! Classic!

2 likes

Marco van Basten in Rondo?

2 likes

Geert Wilders gisteravond in VI met zijn Submariner 16610?

16 likes

De enige die er werkelijk overal veilig mee over straat kan, met 18 beveiligers dan weliswaar.

10 likes

Wat draagt Timmerfrans hier? Breitling?

1 like

Een dure Lindberg bril, om een richting aan te geven: ca. 1,5K (uitgaande van multifocale glazen).

Echt een arbeidersbril…

8 likes

Meneer Tmmermans heeft het aardig achter de ellebogen.

Lijkt me echter geen Breitling.

2 likes

Hij is geen arbeider :nerd_face:

4 likes

Zeker niet met het EU salaris van ca. 3,5 ton / jaar en het huidige wachtgeld!

Echter, hij is voortgekomen uit de Partij v.d. ARBEID(ers)… Links l.ullen, rechts vullen…

Tot zover, laten we maar niet teveel off-topic gaan…

11 likes

Tja. Ik ben niet zo’n fan van hem, maar het feit dat hij links is heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat hij een goedbetaalde functie heeft.

Maar wat draagt hij nu voor horloge?

3 likes

Ik dacht even aan de Oris Big Crown X1 Calculator (Navitimer look-a-like) maar die is het niet dunkt me.

1 like

Eens. Ik dacht aan deze, net als @Nwd vermoedelijk, maar dat lijkt me ook niet helemaal te kloppen.

4 likes

RIP Wim VDL. Was Wim eigenlijk een horloge liefhebber? Wat draagt ie

2 likes

Afgaande op de band en de bezel zou ik APRO zeggen, of anders iets wat er heel hard op probeert te lijken.

3 likes

Denk dat je gelijk hebt. Een 15400ST?

1 like

Ook een Lindberg bril, zou wel eens een gouden kunnen zijn.

1 like

Zou zomaar eens kunnen:

3 likes

Iemand een idee wat Anthony Bourdain hier droeg in de tijd dat 1080p nog niet de standaard was? JLC? Hij droeg op reis in de regel een Rolex (OP, DJ, Explorer) en deze had ik nog niet gezien.

3 likes