Bekende personen en hun horloges - Deel III

Met zo’n groot label lijkt het me eerder een designkeuze van het merk zelf. Of het een goede is daar gelaten

3 likes

Volgens mij hangt het ding los aan slechts vier draadjes.
Klaar om verwijderd te worden hoop ik.
Wàt een dom merk zeg, hoewel, heel soms maken ze geinige truien.

2 likes

Volgens mij is het een nieuw modeding. Ik zie geregeld van die Amsterdamse meisjes met een veel te groot jasje lopen met zo’n label op de mouw. Is niet allemaal versace.

Beetje hetzelfde als dat mensen van die oranje labels/tags aan hun off-white schoenen lieten zitten of de sticker op hun New Era pet

6 likes

Denk het ook.

Dit was ook voor het Met gala, en al die celebs gaan daar bij de merken/modehuizen en hun stylisten langs om als een soort paspop over de rode loper te gaan.

Blijkbaar het gala waar mensen en merken het meest hun best voor doen. Zal allemaal tot in de puntjes kloppen. Of het eruit ziet is een ander verhaal

1 like

Vlaams Belang-leider Tom Van Grieken. Horloge prominent in beeld, maar wat is het?

2 likes

Nyk de Vries met een Moonswatch

In de voorbeschouwing van de kwalificatie.

10 likes

Volgens mij deze. Een Withings smartwatch.

10 likes

Besef :joy:

1 like

Dit :point_up:t2:

2 likes

We dwalen zo wel heel ver af. Maar een label op de mouw laten zitten, was niet het grootste statement dat daar werd gemaakt:

2 likes

Zou hij hier een grapje maken over z’n Mission to Uranus??? :wink:

18 likes

Hier ook; Hazes junior met een Moonwatch junior…MooSwatch

13 likes

Je ziet steeds meer dat bekende personen hun dure horloges thuis laten. Sowieso bijna alle (ex)sporters in talkshows. Behalve Theo Janssen. Die zag ik net nog met z’n Rolex om. :joy:

2 likes

Wesley Sneijder zie ik ook nog steeds met zijn GMT-Master pontificaal in beeld zitten. Het is wachten tot ze die ook een keer staan op te wachten bij zijn huis. Het is jammer dat het zo is maar helaas wel de realiteit. Dat lijkt nu bij een hoop bekende Nederlanders doorgedrongen te zijn.

4 likes

Dit klopt gewoon helemaal :ok_hand:t2:

2 likes

Valt tegenwoordig wel mee, denk ik. De Rolex-prijzen zakken gestaag. Wie gaat er iets stelen wat met de dag waardelozer wordt?

1 like

Wel spijtig dat bekend Nederland enkel de moonswatch kent als budgetvriendelijke optie. :expressionless:

8 likes

Daar hebben gasten die dat doen natuurlijk maling aan. Wat ze bij mensen wegplukken gaat z.s.m, zo niet meteen, van de hand lijkt mij.

2 likes

Soms zijn bekende mensen zelf hun horloge kwijt.

51 likes

Het is al van wat jaren geleden, maar aangezien ik een Seiko 6309-7290 incoming heb kwam ik Mick Jagger tegen. #seiko

11 likes