Bekende personen en hun horloges - Deel III

MvG,
MvG.

Met vriendelijke groeten,
Mich. van Gerwen

Hayley Williams. Om tot voor kort voor mij onbekende redenen kwam ik deze dame vaak tegen op Insta. Na het zien van deze foto valt het op zijn plaats: horlogegek en het is ook wel mijn type :sunglasses:

7 likes

Opmerkelijk ook net in Veronica Offside. John de Wolf bij aanvang van persconferentie met horloge, eenmaal aan het woord zonder horloge….

10 likes

Scherp!

Die boefjes worden steeds handiger.

16 likes

Ze worden ook goed geholpen door HF met dit topic.
Misschien moeten we ons afvragen in hoeverre dit topic nog verantwoord is.
(Sowieso kwa bekende Nederlanders en Belgen)

3 likes

Hahaha HF als de TV gids voor boeven. :joy:

• Vanavond 22:30 RTL3 Jinek Hans Kraay met Cartier
  • morgenavond 21:00 Vandaag Inside Gijpie met Rolex

Vraag me af wanneer ze HF gaan verbieden. En daarna die programma’s gaan verbieden. Misschien maar meteen TV verbieden. Ohw wacht en de socials dan?

:rofl:

21 likes

Iemand die weet wat Jaap Jongbloed hier draagt?

1 like

Ik durf het niet te zeggen. Straks ben ik medeplichtig!

18 likes

Ik ben helemaal niet iemand die van de regels is.
Maar zouden we zelf hier zoveel delen als alles bekend en openbaar was over ons zelf?

Plaats anders even je NAW-gegevens en een foto van je collectie.

1 like

Sommigen doen dat en krijgen daar achteraf spijt van en laten hun account verwijderen of ze gaan vrolijk door. Ik vind het ook niet slim maar als je een bekend persoon bent weet je dat je overal in beeld bent. Zeker als je bij praatprogramma’s oid gaat aanschuiven. Het is natuurlijk supertriest dat je niet meer kan dragen wat je graag wilt maar daar kan je een vehikel als TV of een forum niet de schuld van geven. Als je bekend bent, ben je tegenwoordig gedoemd een MoonSwatch of een Apple Watch te dragen tenzij je Theo Janssen bent. Nogmaals, zeer triest!

WUT? Heb je plannen? Van mijn collectie word je niet blij hoor :joy:

2 likes

Dat maak ik zelf wel uit :joy:
Verder ben ik het overal mee eens☺️

1 like

Hij hoeft niet bang te zijn dat ze zijn hersens inslaan, dat scheelt natuurlijk

13 likes

Die kale Marokkaanse presentator op ESPN flexed anders ook nog pontificaal zijn Rolexen op tv. Zag al een lefty GMT en een Daytona voorbij flexen de afgelopen weken.

Zit ‘Niet klein te krijgen’ te kijken. Een programma met Paul de Leeuw, over heel dappere kinderen. :pray: Paul heeft nog steeds zijn rode TAG Heuer Formula 1 om.

9 likes

Mijn beste,

Even “Off Topic”.

Wat een mooie, integere serie is dit!!
Mijn complimenten hoe Paul hier in participeert,
met zijn oprechte betrokkenheid. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

8 likes

Zijn pet achterstevoren! :wink:

Maar zonder gekheid, nee

Het horloge was mij ook al opgevallen maar kon hem niet thuisbrengen…

1 like

Deze?

image

6 likes

Lijkt er verdacht veel op idd

2 likes

Misschien overgewaaid uit Azië? Het was daar een jaar of 15 geleden in ieder geval niet ongebruikelijk.

Dat doe ik zelf wel altijd zo (i.e. zonder), en is volgens mij vrij normaal hoor. Vergeet niet dat mode en gebruiken vrij lokaal kunnen zijn. Volgens mij lopen er in (bijvoorbeeld) Londen geen mensen in een (knal)blauw pak met daaronder bruine schoenen, en hier in Nederland zie je dat overal.

1 like