Dat zou em zo maar eens kunnen zijn!
Beter zonder dan een andere kleur, hoe vaak zie je dat wel niet. Vreselijk.
Dat zijn gewoon jasjes en broeken, Henk. Da witten de mensen met oud geld ook.
Riem. Oud geld gaat ook niet naar het toilet, die gaan naar de WC.
Aan de hand van de pantalon, het toilet, de ceintuur en het colbert identificeren ze de gemene man.
Plee
Beste vrind
Zeg, amice, eindelijk iemand die het snapt.
Ik moest wel poepen van die comeback.
Ze lopen op de stoep, niet op het trottoir, ze dragen juwelen, geen sieraden, ze zeggen geen âsmakelijk etenâ en geen âgoedendagâ (hoewel onze koning dat veelvuldig pleegt te doen, de patjakker).
Betekent dat dan ook dat ze klokkies zouden moeten dragen in plaats van horloges? Of denk je nou âAllez, in sommige gevallen heeft een Frans leenwoordje toch zo zân cachetâ?
Bien sûr!
Ze zeggen wel goedemorgen, -middag of -avond als het goed is.
Het meervoud van witte is weten.
As ge efkes noadenkt dan witte gij dé ok. Henk
hoor ik niet bij.
Correct! Armoed troef. In België ook dus?

landbouwers

boeren

Oud geld

gemene man.
We gaan er ff snel doorheen.
Tja, dat de landbouw op dit forum op zeer weinig sympathisanten kan rekenen is inmiddels wel bekend.
Hier wel. Ik hou van 2 poten op de grond, geen gezeik, gezond arbeidsethos en geen kapsones. Generaliserend, maar toch wel eigenschappen die ik bij boeren vaak zie.
En goedemorgen kan er meestal af. Dat kan ik hier in het Gooi niet zeggen.

Paul heeft nog steeds zijn rode TAG Heuer Formula 1 om.
Ja mooi om te zien altijd. Die heeft hij echt al heel veel jaren aan de pols; al een jaar of 20 denk ik. Mooi horloge trouwens.
Zat vd week de film: The taking of pelhalm 123 te kijken. Klein foutje in het script.
In de close up draagt John Travolta eerst een a17380 (met de kroon open)
En in het volgende shot duidelijk een ander horloge, volgens het internet een chrono avenger m1 black dial, maar het zou naar mijn idee ook wel eens een Breitling Colt Chrono a73380 kunnen wezen.
Foutje bedankt. Beide super horloges en de laatst genoemde nog in mijn collectie.

pelhelm
We maken allemaal weleens een foutje.
Ik was nog bezig, maar lekker gewerkt.
Het is verkiezingstijd in ons favoriete Balkanland⊠kanshebber Mitsotakis draagt doorgaans een Pelagos, zo schijnt, maar dit model kan ik niet helemaal plaatsen?
Black Bay Steel