TAG HEUER Carrera. De rest loopt allemaal met Rolex (Polar, Datejust en GMT Master II), dus dit is nog aardig bescheiden.
Ik zie Raoul ook wel eens met vintage(look?) horloges, was al wel langer benieuwd wat hij dan zou dragen. In dit filmpje bijvoorbeeld:
Overigens is het wel duidelijk dat bij de Bankzitters het geld met bakken binnen komt. Hebben 20 man personeel, rijden inmiddels ook echt dikke autoâs. Dat hebben ze knap gedaan.
Een zwarte Tudor BB58 komt soms ook langs inderdaad. Ze hebben weinig te klagen lijkt het, en dan ook nog meermaals in de Top 2000
Nee, wel wat ie zou moeten dragenâŠâŠ
Raoul heeft een 16570, en geloof ook een BB58
Wat nou âeen duiker kan niet onder een pakâ. Wat een koning deze man!
Die moet je zeker op een nato doen, staat véél beter en frisser dan die stalen band.
En 'een duiker op leer mag nietâ is er ook nog!
Dit is alleen geen pak, maar een (militair) uniform. Hij heeft ook verschillende functies in het leger uitgeoefend. Dus ik vermoed dat dat de link is naar de (bijzondere) keuze voor dit type horloge.
Natuurlijk kan dat wel.
Natuurlijk mag dat wel.
De vraag is eerder of het ergens op slaat, en als je een beetje oog hebt voor de aard en achtergrond van bepaalde types horloges is het antwoord daarop âneeâ. Niet dat je dat belangrijk hoeft te vinden of zo.
Of het nu heurt of niet, zijn tijd bij de FrĂžmandskorpset was belangrijker dan poeha uitstralen met een bling horloge.
Zeer cool en gaaf van deze koning. Beetje viking uitstraling zie ik liever dan een nieuwe vader van ana en elsa.
Horloge is ook gaaf, gelimiteerde opgave (ik lees 150 stuks) met het schild van zijn unit op de achterkant.
De allereerste duikhorloges hadden een leren band. De eerste duikpakken waren ook van leer. Werd allemaal met een royale laag smeuĂŻg dierlijk vet ingesmeerd.
Hoi, ik gebruik voor dit soort banden gewoon blank leervet van 'T Jagertje. Een klassieker Ook voor mijn leren motorjack en div boots. Duurt wel een dagje om in te trekken. En het ruikt heerlijk in de richting van petroleum.
Precies, dan weet je hoe laat je niet bij het huis van bewaring moet komen opdagen.
Loopt die schurk nog steeds vrij rond?!!
Citaat uit artikel RTL Nieuws van 16 januari 2024;
âGelooft u mij, Bouterse zit goed waar hij zit.â Het waren vorige week vrijdag de woorden van Ramon Abrahams, partijgenoot van Bouterse.
Waar dat dan precies was, werd niet duidelijk. Bouterse was in ieder geval niet op komen dagen bij de gevangenis, waar hij moest beginnen met het uitzitten van zijn twintig jaar gevangenisstraf. Een straf die hij kreeg opgelegd voor zijn rol in de Decembermoorden.
Ongelofelijk dat dit nog steeds zomaar kan!