Zeg dat. Nu hebben ze ook nog het OM van Suriname belast met de opsporing. Ik vraag ook altijd de hondenzitter die ‘m verloren is, om ‘m weer op te sporen.
Deze griezel is zo glad als wel 100 palingen in een ton!
Maar we geraken off topic, ik laat het hierbij
Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en ik vroeg het me ook af. Ik vermoed een neppe day-date aan de band en kleur te zien. (Tom Waes had in Undercover wel een echte maar dat was zijn eigen, maar ik geloof niet dat Frank Lammers privé ook met een gouden Rolex draagt)
Komt ook nog prominent een Omega Seamaster Bond versie in voor. Tenminste in: Ferry, de serie.
Ja inderdaad! Die van Marco de kapper, kostte ongeveer 500 volgens mij
Zo is je Rolex toch altijd goed voor een vliegticket naar huis.
Die is wel op tiet denk ik
Je kunt op basis van deze foto een redelijke indruk krijgen van hoe de buurman eruit ziet. Mooi horloge trouwens.
Arnold Schwarzenegger aangehouden door Duitse douane vanwege horloge Arnold Schwarzenegger aangehouden door Duitse douane vanwege horloge | Achterklap | NU.nl
Groeten
Rutger
Afhankelijk van de uitkomst bij de douane dus misschien wel een Bekend Persoon zónder horloge
Mazzarri(coach Napoli) is vast lid van Horlogeforum.it. zit op de persco met 3 horloges om. Een Fitbit achtige, een g shock en een dikke klatser?
Mooie actie. Heeft blijkbaar o.a. ook een IWC Ingenieur, Rolex OP, en Explorer 1.
Het schijnt een custom Audemars Piquet te zijn
Maar wie is in hemelsnaam deze meneer met het kind dat nogal geschrokken in de lens kijkt en de mevrouw met de imposante voorgevel?
drake
Vlaggers opgelet!
Ik kan me voorstellen dat hij je niet bekend voorkomt.
Heeft maar enkele bescheiden hitjes gehad, en is niet echt doorgebroken.