Bekende personen en hun horloges - Deel III

Lijkt me eerder een DD. President banden zijn altijd van (wit/) goud namelijk.
Maar eens, matige foto waardoor je er qua wijzerplaat weinig van kunt zeggen.

5 likes

Eens. Wilde ik net zeggen.
Of het is een korrelige foto of het is een DD met een meteoriet dial, of beide. Hoe dan ook, goed kunnen oreren levert geld op. :sunglasses:

2 likes

Het oreren an sich lukt me nog wel, alleen op inhoudelijk vlak blijf ik altijd wat achter. :man_shrugging:

2 likes

Kan niet missen

Wat draagt Peter Black hier?

3 likes

De broek.

7 likes

Lastig te zien maar dit lijkt ook een Sky Dweller

1 like

Datejust 41 11series zonder fluted bezel en opoyster :wink:

1 like

Lijkt inderdaad een Skydweller.

1 like

Grapperhaus met z’n MoonSwatch.

13 likes

Wilde eerst zeggen Panerai maar ik kom er toch echt even niet uit.
Moet ik wel zeggen dat er nog geen een echt goed shot is geweest

1 like

Nee idd, zit ik ook naar te hengelen, heb er een gemaakt maar is niet zo scherp…

De vorm van de rubber band bij de kast lijkt op van die grove ribbels die je bij Seiko ziet.

2 likes

Pvd look. Ik dacht ook een HEV te zien en een paar rode accenten op de bezel

Het is vrij lastig inderdaad😅

1 like

Een schoen met losse veter

Dit lijkt er wel wat op.

IMG_3558

Disclaimer: mocht ik er compleet naast zitten omdat de kleuren van de horloges op de foto’s totaal niet overeenkomen met die van op de TV, wees lief en vergeef me; ik ben behoorlijk heftig kleurenblind.
(Zelf zeg ik liever dat mijn kleur onderscheidend vermogen enige discrepanties vertoont bij een behoorlijk aantal golflengtes van het zichtbare licht.)

Al maakte dat voor de dienstplicht niet uit en kon ik me in 1994 gewoon bij de landmacht melden!

8 likes

Zou het geen G-shock kunnen zijn?

Nope, ken geen enkele G met een glans zwarte kast en matte draaibare bezel.

1 like

Mooi hè, je was één van de laatsten :+1:.

1 like

Ja inderdaad. Sterker nog, in de maand dat ik afzwaaide kwam de laatste lichting op. Die kregen als pleister op de wonde beroeps wedde ipv dienstplichtig én een walkman met cassettebandje met exercitie commando’s.

Toen baalde ik, nu kijk ik er leuk op terug, toch gratis m’n vrachtwagen rijbewijs gehaald en lol gehad!
Biertje fl 1,00 (€0,45) en frikandel fl 0,80 (€0,36)!

Sorry beetje offtopic…

9 likes