Bekende personen en hun horloges - Deel III

Ik neig naar TW steel.
Zo’n grote kast met grote bezel met rode cijfers.

Nog niks kunnen vinden wat er echt op lijkt

Hebbes

18 likes

Mooi om te lezen, de meesten baalden er toen van, maar kijken er toch vaak positief op terug.
Vrachtwagenrijbewijs is achteraf ook handig.
In 1979 gehaald, in 41 jaar diensttijd niet gebruikt, maar nu ik met pensioen ben wel handig, rij nl een paar dagen per week, voor de lol :+1:.

7 likes

Leuk! Dacht al aan je avatar te zien dat je beroeps bent/was. (Of zéér fanatiek ex dienstplichtige!:wink:)

1 like

Die lijkt er inderdaad heel erg veel op! :+1:t2:
Goed bezig Sherlock!

1 like

Ik was van lichting 95/2
Gouden tijd gehad! :hugs:

3 likes

:+1:t2: ik 94/10.

2 likes

Hey…ik ook. Venlo '92. Daarna 10 maanden Harskamp…defensie personeel en bezoek voor de schietoefeningen op het terrein rondrijden in de 4-tonner, Willys (Nekaf M38A1) en Laro. Heerlijke tijd gehad…een hoop ongein uitgehaald. :innocent::joy:

2 likes

Klinkt bekend. Ik had de rijopleiding juist in Harskamp!
2 maand Hollandse Rading geneeskundige opleiding, 1 maand Harskamp rij-opleiding en 6 maand bij 1LK in Apeldoorn als ziekenbroeder/ziekenauto chauffeur.
Had diverse kameraden die ook in Venlo rij-opleiding hadden.

2 likes

Als je in Blerick de Frederik Hendrikkazerne uit liep ( hoofd poort ) had je aan de rechterkant een middelbare school. ( sg Uyterwaert ) Daar zat ik tot ik in 92 mijn eindexamen deed.

1 like

Ha…:smile::+1:

95/2, Amo op de kolonel Palm kazerne in Bussum, daarna stationair op de Saksen-Weimar kazerne in Arnhem.

3 likes

Is eigenlijk geen bekend persoon, maar deze man staat toch mooi in de gazet met een Moonswatch te shinen :+1: :

5 likes

79-11 limos en ik was heel meegaand​:rofl::rofl:

1 like

Daar woon ik dan weer 200 mtr vandaan.
78-2 trouwens, 1 Jan 2019 met pensioen(FLO) gegaan.

2 likes

Schippie met z’n …AP ofzo?

3 likes

Eerder een Hublot.

5 likes

Hublot Big Bang

3 likes

Deze denk ik idd

2 likes

Nee is geen big bang is een king

1 like