Bekende personen en hun horloges - Deel III

Is deze toch? https://www.hublot.com/en-nl/watches/big-bang/big-bang-unico-black-magic-42-mm

8 likes

klopt idd,mijn fout

Thanks mannen!

Hier speaker Mike Johnson met een seamaster 300m denk ik.

3 likes

“Tactisch wonderkind” …

3 likes

met nadruk op kind

Toch maar mooi gewonnen van het grote [googled hoe ze ook weer heten] FK Bodø/Glimt!

2 likes

Heeft ie toch alvast wat common ground met de commander in chief als er moet worden onderhandeld

7 likes

President Zelensky van Oekraïne is TAG Heuer adept al wordt hij er de laatste jaren niet meer mee gezien.

Hij deelt ook horloges uit aan gewonde militairen, ander merk, dat wel.

Nu alweer twee jaar geleden de inval van Rusland.:slightly_frowning_face:
Ondanks de voorspelling lees wensdenken van allerlei zelfbenoemde militair deskundigen ziet het er slecht uit voor Oekraïne helaas. :ukraine:

6 likes

Wat heeft Cornelis om de pols?

2 likes

Een LV Tambour street diver. De nieuwe lichting Tambours is een stuk aantrekkelijker wat mij betreft.

8 likes

Een touwtje.

1 like

Majoor Honing :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ik was van 79-1 en organiseerde mede de vierdaagse vanuit de limos

Ziet er best cool uit, ken het merk niet Ublast

2 likes

diameter 43,6mm en dikte 16mm. Lug to lug kon ik zo snel even niet vinden maar zal niet weinig zijn?
Wel gemaakt voor mensen die wat groter dan gemiddeld zijn, zeg maar. Ik kan dit iig niet dragen, zeg maar :joy:

:rofl: voor mij ook too much, maar Gijp kan het hebben :slight_smile:

Klopt. Ajax heeft al jaren een sponsordeal met Hublot. Bij officiele gelegenheden zoals het tekenen van een contract draagt altijd wel één iemand dat horloge op de presentatie foto

Welk horloge draagt Rick Nieman hier?

2 likes

Gesponsorde Hublot. Hublot is een sponsor van Ajax.

1 like

Heeft iemand een idee wat Olivier Bäte (CEO van Allianz) voor horloge draagt?

1 like

Lijkt op een daytona (vintage)

1 like