Bekende personen en hun horloges - Deel IV

image
Wat draagt Sabalenka na afloop van het winnen van de US open title?

2 likes

Een beker!

12 likes

AP.
Van de week ook al 'n rainbow.

2 likes

Deze is het niet

1 like

Het is deze

6 likes

Brian Brobbey, welk horloge is het?

1 like

MoonSwatch.

2 likes

Ik vind ‘t vooral opvallend dat iedere succesvolle sportman/vrouw tegenwoordig lijkt een iced out AP of Rolex lijkt te moeten hebben.

Zouden er zoveel horlogeliefhebbers zijn, lijkt 150K voor een horloge dan plots verantwoord, of is het louter een statussymbool? En indien dat laatste, hoe kies je dan welk model je koopt?

3 likes

Ik dacht eigenlijk dat dit allemaal sponsoring is? Dat ze die dingen krijgen of alleen dragen voor bepaalde momenten als ambassadeurs van zo’n merk.

3 likes

Moonswatch

1 like

Ah, dat is helemaal iets anders natuurlijk.

Zouden die horloges dan nog verkocht worden achteraf?
Of gewoon doorgegeven voor het volgende event?

Rolex Daytona Panda staal

2 likes

Dat weet ik niet. Hoop ook ooit eens ambassadeur te worden voor VC, dan laat ik het je weten!

2 likes

Mochten die dingen gewoon weggegooid worden, gooi ze deze richting uit.

2 likes

Sabalenka is inderdaad AP ambassadrice. Ze is daardoor eerder al eens gespot met twee mini royal oaks naast elkaar. Een beetje zoals vrouwen ook Cartier Love bracelets stacken. Natuurlijk lekkere flex om gewoon meerdere AP’s om één arm te dragen en als het aanslaat is het lekker voor AP’s omzet

2 likes

Wat draagt René Froger hier?

Een Rolex met gekleurde balletjes…

10 likes

Niet te geloven dat er echt volwassen mannen zijn die met een OP Celebration rondlopen.

4 likes

Komt waarschijnlijk omdat er niet veel kinderen zijn die genoeg zakgeld krijg om er een te kopen.

24 likes

Let’s face it, de man heeft stijl en straalt klasse uit.

DC

9 likes