James Cameron volgens mij.
Hij kwam wel ooit op de tiende plek in “meest sexy vrouwelijke autocoureurs” ![]()
James is wel een hele slimme kerel, Top Gear is een van mijn favoriete programma’s.
Nog een klassiek James-fragmentje, voor degene die dat wellicht leuk vinden.
Tom Hiddleston droeg tijdens Wimbledon een leuk horloge van Ralph Lauren. Volgens mij helemaal niet gek voor het geld.
https://www.ralphlauren.nl/nl/40-mm-vintage-67-met-opaline-wijzerplaat-100030786.html
Als ze de kleine seconde hadden weggelaten. Nu is het een puinhoopje
Nogal, verschillende fonts maar het ergste is een subdial dwars door de cijfers.
Maar goed, zelfs AP doet dat.
Zo een Haaland-collectie, vind ik best obsceen worden. Veel verschillende merken, dus allemaal zelf gekocht? Wat plezier heb je daar nog van? Als je te veel geld hebt, koop dan een eiland of zo.
Los daarvan is de sub dial te hoog geplaatst.
En de wijze waarop de cijfers in de sub dial verspringen van oriëntatie/richting kan me ook niet bekoren.
Zonde, want verder best geslaagd en prima uurwerk. 2 wijzers had goed gekund
Voor iemand op een horlogeforum best een vreemde opmerking maar ok
![]()
Echt he?
Wat ben je nu met een eiland?
Past niet eens om je pols.
Hmmm, ligt misschien aan mij. Maar ik heb nogal een ‘modemerk-associatie’, bij dit merk. Daarnaast is het ontwerp ook écht niet mijn cup of tea. En voor ruim 3K kan ik toch wel heel wat imo meer aantrekkelijke horloges bedenken, zeker als je gebruikt gaat shoppen.
En Haaland heeft misschien al een eiland. Of twee.
Wat heb je aan meerdere auto`s
ook zoiets raars. En dan ook nog van verschillende merken.
Voor een autoliefhebber (met geld) is dat hetzelfde als voor ons😉. Ik kreeg de vraag “ hoeveel horloge’s heb je nu” of “ waarom zoveel je kunt er maar een tegelijk dragen” best vaak.
Wat dacht je van schoenen. Of jassen? ![]()
Ach. Laat maar zullen we maar denken.
Precies! Ja hoor wij genieten ervan
Hopen dat ie een geintje maakte, dan mag het. Anders verbannen ![]()
Dat klopt in de meest letterlijke zin van het woord, maar het merk heeft naar mijn idee best een paar leuke modellen en maakt doorgaans gebruik van high-end uurwerken van JLC en Piaget.
Neem de Stirrup- of de sport classic-lijn.
En dit is m’n all-time favoriet: de slim classique met Piaget 430P
Hmm, o.k… Misschien een kwestie van wennen dan, dat merkje. Doet mij, qua design, wat denken aan Cartier. Maar sowieso geen modellen die ik zou dragen.