Wel de platina (weet ik van andere foto’s). Als je er dan toch een moet dragen…
Kalm, kalm
. Maar Haalands collectie is toch gewoon bling-bling. Alleen de subs hebben wat karakter. Ik zie er geen liefhebber in. Zijn best celebrities zat die wel liefhebbers zijn, zag hier nog Ryan Gosling passeren, dat is natuurlijk leuk
Zoals bij veel zogenaamde celebs riekt dit naar flex culture: alles is extreem duur en het zijn vrijwel altijd de usual suspects (Rolex, AP, PP). Bovendien, hoeveel moeite moet je wel niet doen om bij elk fotomoment dat horloge onder je mouw vandaan te trekken zodat deze goed in beeld komt…
Wie is dit?
Victoria Verstappen
Oh
Bam Margera in 2008 met een Breitling Windrider Cockpit A49350. Tegenwoordig is hij net als mede Jackass-lid Steve-O helemaal clean en draagt ie geloof ik bijna geen horloges meer.
Steve-O droeg halverwege de jaren 2000 vaak een Day-Date. Volgens hemzelf was dat een niet zo slimme aankoop, uiteindelijk is ie 'm kwijtgeraakt of had ie 'm weggegeven. Tegenwoordig draagt ie een Apple Watch.
Lean back

Koos Postema?
Haha deze gasten! Teveel geld, te jong, en te lomp. Stevo-O met een gouden daydate met diamanten hahaha, echt een heerlijke combi
Maar het is zeker wel hele leuke televisie, sommige opdrachten gaan wat ver zoals wormen opsnuiven en weer uitspugen, maar bijvoorbeeld met een tandemfiets zonder remmen van een heuvel afsjezen is dan wel weer heel grappig👍 ik heb de laatste dagen een hoop Jackass zitten kijken😉
Victorinox I.N.O.X.