Eerder een BB dan. Waar wat mij betreft overigens niks mis mee is hoor.
Kennelijk weet iedereen meteen wie dat is. Echt geen idee ![]()
Kennelijk weet iedereen meteen wie dat is. Echt geen idee
Ik gok op Silvie Meis. ![]()
In eerste instantie dacht ik dat ik ze zag vliegen… maar toen wat foto’s gegoogled van de beste man. En nog een foto gevonden met een Staudt. Dus toen kon ik wel concluderen dat:
Adriaan van Dis draagt een Staudt.
Toch leuk dat in ieder geval één bekende Nederlander én ook nog eens een respectable man, een Staudt-horloge draagt. Volgens mij een gouden Guilloché? We zijn in goed gezelschap in ieder geval. Weet iemand of Staudt iets met bekende Nederlanders doet verder?
AP Royal Oak?
AP Royal Oak?
Of Simmons zo veel geld uitgeeft aan een horloge is de vraag. Het is een echte krent en uitgesproken US-patriot uit een arm gezin. Ik heb hem met de gekste cheapo horloges gezien, waaronder ook het Amerikaanse Shinola.
Ja, 't kan ook een lookalike van Ali zijn, natuurlijk! ![]()
Zou me niets verbazen ![]()
Hem zag ik ook wel eens met een heel goedkoop ogend horloge, volgens mij was dat een Invicta-duiker in die bizar grote maat.
AP Royal Oak?
Hublot ? ![]()
Het is een echte krent
Hij barst van de knaken dus daar ligt het niet aan
Hij barst van de knaken dus daar ligt het niet aan
Dat is waar, maar dan ken je Gene niet. Hij gooit nooit geld over de balk omdat hij vrees heeft voor de traumatische armoede uit zijn jeugd. Altijd verstandig met de centjes. Een zeer consequent en rechtlijnig denker. Ik mag hem wel.
Oh wauw, waarom?
maar dan ken je Gene niet
Ow jawel hoor
Oh!? Vertel! En met selfie van Gene en jou, graag!
Oh!? Vertel! En met selfie van Gene en jou, graag!
Ik was fan van KISS va 1978 tm laten we zeggen begin 2000.
Heb ze iets van 6x gezien. Alles over ze gelezen en ken bijna alle albums.
Selfie met Gene heb ik niet. Wel met Eddie van Halen.
Wel met Eddie van Halen.
Dat is minstens net zo tof! ![]()
Waarom is het begin 2000 gestopt? Of bedoel je: van de muziek die ze tot 2000 gemaakt hebben?