Toen was ik er klaar mee
Mijn gitaarheld
Kun je wel zeggen ja, zelf fan van de oude/eerste samenstelling dus met zanger David Lee Roth
Gun Jesus!
Heeft Tim de Wit een extra horloge naast zijn Gentleman gekocht?

Fantastische acteur. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik hem pas zag in ‘Adolesence’.
Dit valt tegenwoordig ook wel onder bekende personen, Mat Armstrong (en een vrouw met een horloge bovenop haar hoofd)
Betere albums vind ik en als frontman destijds ongeëvenaard.
Met Sammy daarentegen werd het iets meer “poppy” en als vocalist absoluut superieur. Met Sammy paste op zich wel goed bij de ontwikkeling van de band aangezien DLR wel erg fout werd.
Die gaat ook wel lekker met zijn autotjes als hij nu naar AP is overgestapt
Moest 3 x googelen. Zo leer je nog eens wat op HF (die laatste herken ik trouwens wel van gezicht).
DLR was een fenomeen, in z’n goede tijd!![]()
Tja, dat ik geen Richard Mille zie stelt mij gerust
, ook geen WEF limited editions gespot
. Ik ben wel benieuwd naar een overzicht per groep vakministers. Dus is er verschil tussen bijvoorbeeld de ministers van Defensie en de ministers van Financiën of die van Cultuur? Geografisch lijkt er wat verschil zichtbaar te zijn. Hoe zit het per politieke bloedgroep? Mooi onderwerp voor een proefschrift. De horlogerie niet alleen als kunst, maar ook als wetenschap.
Opvallend weinig “deftige” (geklede?) horloges.
Omdat er alleen op HF mensen bestaan die zich druk maken om wat voor horloge je draagt bij “deftige” gelegenheden of kleding.
De grootste boerenhork draagt trouwens één van de chiquere
lachen.