Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Wie heeft dit werk gedaan? Enkele keuzes vallen wel op. Een Generale de Gaulle of Failed July 15 Coup custom lijken in de NAVO-context politieke boodschappen. Maar dragen deze lui alleen dit horloge en passen de fotootjes bij wat ze bij deze kledij om de pols hadden? Hoe vaak zien we dat bij de politieke medemens er wordt gevarieerd?

1 like

Man of the moment in Davos, onze eigen Marky Mark, is die wel eens gezien met een horloge?

En snelle zoektocht levert vooralsnog niks op.

3 likes

Oh wacht. Ik zie dat hier al in 2011 een draadje over ging. Inderdaad geen horloge.

Link naar dat draadje moet je zelf maar even vinden… :roll_eyes:

Mwoah. Dat is gewoon een kwestie van stijl. Je draagt tenslotte ook geen petje bij een smoking, of brogues onder een zwembroek. Daar hoef je niet voor op een kledingforum te zitten.

3 likes

Bij Schoof zal je wel een Garmin mogen invullen denk ik…

Dat denk ik ook

2 likes

André van Duin met een Explorer 1

12 likes

Alex Honnold met Explorer II. Gaat vannacht free solo een of ander gebouw beklimmen. Ik zal niet snel dezelfde keuzes als deze man maken, maar op horlogevlak krijgt hij mijn goedkeuring.

(Via AP)

:crossed_fingers:

11 likes

Bedankt voor de tip. Ik kende de beste man nog niet.
Zit nu Free Solo te kijken :ok_hand:

2 likes

Als ik er alleen weer aan denk krijg ik al klamme handjes

3 likes

Echt de laatste man die ik met een mechanisch horloge had verwacht te zien en al helemaal geen Rolex. Aan de andere kant is dit wel een perfecte toolwatch en vind ik het wel bij hem passen.

1 like

Met jullie geweldige bespiegelingen over de wereldorde is het vast goed toeven ergens in het off-topic gedeelte denk ik.

10 likes

niet het horloge dat ik verwacht had bij een klimmer

Zullen we politiek weer buiten dit topic houden. Daarvoor kijk ik wel in andere topics en sites.

On topic:

Pedro Pascal met een jlc reverso tribute chronograph in de film Materialists.

8 likes

Wat kan mij in die foto, Pedro en dat horloge van m, schelen man

2 likes

Fair enough.
Als je teveel in OT vertoeft, vertroebelt de grens soms.

1 like

( dit was een grapje omdat ik Dakota zo mooi vind…)

Geen idee wat Rogan hier draagt om de pols

A draagt hij zijn Explorer ook bij het klimmen?
B waarom zou hij bij het klimmen geen Explorer kunnen dragen?

Ik eigenlijk ook niet. Zou me niets verbazen als er een sponsordeal achter zit. Of misschien hebben die miljoenen die Netflix vanochtend naar hem heeft overgemaakt er iets mee te maken Alhoewel hier op 't forum ook vast klimmerts met onverwachte horloges zitten (iig ik, wie nog meer?)

1 like