Dat is daar de enige gast met een “onkostenvergoeding” zeg maar.
En de enige met een Rolex endorsment deal.
Mooie handel.
Dat is daar de enige gast met een “onkostenvergoeding” zeg maar.
En de enige met een Rolex endorsment deal.
Mooie handel.
Ze zullen bijna allemaal gesponsord worden.
Maar hey, het gaat over de horloges he. Dat je het event niks aan vindt is wat anders. Mij interesseert het verder ook geen reet, maar daar gaat het nu niet over.
Nog een paar :

En wederom allemaal redelijk ingetogen in stijl.
bedoening, wellicht?
Gelukkig zijn er meer ![]()
Ik leef ook onder een steen en ken alleen Leonardo
Haha, ik had precies hetzelfde… maar ach, wel leuk gepresenteerd dit topic ![]()
Ja, dat is einde carrière. Je moet toch wel met hype meedoen. Zeker met een eenheidsworst als de submariner.
De naam wel. Ik zou hem niet herkennen of ook maar één film of serie kunnen noemen waar hij in gespeeld heeft.
Zelfde verhaal.
Breaking Bad ‘was wel grappig’? Het is de beste tv serie ooit, by far.
Jesse Plemons speelde recentelijk ook in ‘Bugonia’, succesvolle film met Emma Stone.
Rolex Daytona, zoals altijd losjes om de pols geslingerd
Waarschijnlijk vanwege sponsoring? Zodat je het horloge altijd in beeld hebt hangen.
Mwah misschien. Misschien ook niet. Misschien gewoon omdat hij dat relaxed vindt. Denk dat Don Leo zich niet heel erg druk maakt om bepaalde sponsor afspraken, met wat honderd miljoen op de bank. En 6 vriendinnetjes aan de arm.
Maar toen Don Leonardo nog een klein Leootje was, werd ie al door ze gestrikt.
Ik draag sommige van mijn horloges ook wel los, maar ik had die bewering ooit eens ergens op instagram gelezen, vandaar.
Dit zal wel een smooth-bezel Datejust wezen
Jutta: “Hee daar heeft mijn vriendje er ook een paar honderd van”
En belangrijker:
Welke maat?!
Het lijkt wel een OP van 28mm?
Geleend van Maxima?
Maximus Decimus Meridius, Commander of the armies of the north, general of the Felix Legions. Loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius zijn huidige rotatie.
En de man is ook gek op obscure micro-brands. Een echte watch nut. Zeer gaaf.
Komt me allemaal bekend voor …
Ik heb een hele andere vraag bij het zien van deze foto ![]()