Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Slaapt ie met zijn vingers in zijn hol of is het van het roken dat zijn wijs- en middenvinger zo bruin zien ?

1 like

Daar hebben we Willem en zijn Day-Date weer… Je bent nog niet zo lang lid. Die komt hier elk jaar wel weer een paar keer voorbij… Volgens mij zijn er zelfs aparte topics over geopend.

7 likes

Robert Redford met eoa Victorinox.
Spy Game (Scorsese 2001)

5 likes

Voordat Senna TAG Heuers moest dragen, gaf hij de voorkeur aan leukere horloges.

6 likes

Ik heb niks met Tag Heuer, maar ik vind deze Casio allesbehalve een leuk horloge, eerder een calculator met tijdfunctie.

Ik vermoed het eerste.

1 like

Tag’s vind ik wel gaaf.

Het zou me ook wel leuk lijken als Casio weer opnieuw de C80 zou uitbrengen (met of zonder Game-functie), ze hebben naar mijn idee nu zowieso te weinig horloges in de folder met bijzondere functies, zoals de telefoonboeken of tv-afstandsbedieningen van de jaren '90.

1 like

De gustibus non est disputandem

1 like

Maar welk horloge?

1 like

Als ik inzoom op het horloge, dan zie ik maar één wijzer. Dan kom ik al snel uit bij Meistersinger.

Zoiets dus?

5 likes

Daar lijkt het wel op idd!

Het is algemeen bekend dat Senna ook privé graag TAG Heuers droeg en zelfs een tijdlang als dagelijks horloge.
Daarnaast kan ik zo’n Casio calculator op z’n best een grappig ding vinden. Maar, ik ken eigenlijk geen (TAG) Heuer horloge dat ik, als horlogeliefhebber, minder interessant of aantrekkelijk vind dan betreffende Casio. Uit welke periode dan ook, sinds 1860. :person_shrugging:

1 like

2 likes

Pfff ik vind dit wel erg veel bling op zondagochtend. Beetje alsof ze als kind langs een Goudwisselkantoor liepen dat met teveel dynamiet werd overvallen.

Geweldig toch dat deze mensen willen poseren met hun zo smaakvolle bezittingen? Spretzzatura!

4 likes

Leuk.
Sjonnie en Priscilla uit maaskantje.

1 like

Travis Fimmel en Katheryn Winnick uit Vikings.

Foto’s lijken me echt, maar de horloges in de foto’s zijn er waarschijnlijk met AI in geshopt. Dat geen enkel horloge dezelfde tijd aangeeft is op zich al verdacht, maar de total giveaway is toch wel het datumvenster op de negen-uur-positie op de gouden Datejust van Travis:

12 likes

Wow!

Rolex Day-date 36 witgoud met gladde bezel

Inderdaad, kijk ook maar naar die lelijke honden kettingen die ze omhebben. Verschillen ook steeds per foto.
Wat een treurigheid :joy:

1 like

Hier trapt niemand in neem ik aan?

2 likes