Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Ja, dat is hem. Nice!

identify-james-mays-watch-v0-1D_7C7dQS9qSOAqPMt44f7_bSbACErrk0lYy1f7OMo8

James May heeft 'm ook, interessant horloge.

5 likes

Volgens mij hebben ze alle 3 een voorliefde voor horloges. Als ik de top gear, grand tour of hun eigen series kijk zie je veel verschillende horloges voorbijkomen.

1 like

Je zou daar ook een heel apart topic voor kunnen maken, maar waarschijnlijk zit niet iedereen daarop te wachten. TG/TGT zijn een paar van mijn favoriete tv-shows!

1 like

Clarkson in de jaren '90 met z’n two-tone Breitling Chronomat. Die heeft ie in de jaren 2000 ook nog wel een paar keren gedragen.

6 likes

De vrouw van Jesse Plemons (die onlangs een hoofdrol speelde in het prachtige “Bugonia” en bekend werd door zijn rol in cult-serie Fargo) is de ook niet de minste: Kirsten Dunst.

Kevin Shirley a.k.a. The Caveman, producer van o.a. Iron Maiden, Rush, Joe Bonamassa,etc. met een Cartier Santos.

8 likes

Luciano Pavarotti met een Cartier Pasha

7 likes

Wel een passend horloge voor die vent.

1 like

Maak me maar uit voor gek, maar ik vind de Pasha dus helemaal niet lelijk. Het design heeft wel wat interessants in mijn ogen.

*Als iemand er eentje gratis aan mij wil weggeven, stuur me maar een berichtje!*:sweat_smile:

1 like

Had schijnbaar ook een Hublot, persoonlijk ben ik geen fan van dat merk, maar deze oude modellen zijn wel netjes, toch? Niet zo schreeuwerig als de recente modellen.

7 likes

En ook een Casio ARW-300.

7 likes

Jantje Smit met een Breitling Chrinomat?

6 likes

Ja, een vrij recente uitvoering, zo te zien.

1 like

Dat. Ze zijn heel formeel, klein, dun en voelen ook fragiel. Tegenovergestelde van hedendaags Hublot.
De bandjes voor zo’n MDM zijn wel echt de hel om te verstellen/vervangen.

Hé, ik heb een Pavarotti-Hublot gehad. Wat grappig.

vond ik die totaal niet. En het bandje was helemaal niet

Appeltje eitje eigenlijk. Hebben we het over hetzelfde horloge? :sweat_smile:

7 likes

Yoohoo gaan we weer.
Oei. Hij wint :

Sowieso een kutkerel, dus deze keuze verbaast mij niks.
Leootje deze keer in het net :

etc etc etc

6 likes

Van een grote afstand zou je niet makkelijk zien dat het een Hublot is, lekker “under the radar”, vind ik wel leuk! Prachtig horloge had je daar.

2 likes

Dat vind ik persoon soms juist fijn, mijn pols is niet zo groot😅

*persoonlijk