Ja, dat is hem. Nice!

James May heeft 'm ook, interessant horloge.
Volgens mij hebben ze alle 3 een voorliefde voor horloges. Als ik de top gear, grand tour of hun eigen series kijk zie je veel verschillende horloges voorbijkomen.
Je zou daar ook een heel apart topic voor kunnen maken, maar waarschijnlijk zit niet iedereen daarop te wachten. TG/TGT zijn een paar van mijn favoriete tv-shows!
Clarkson in de jaren '90 met z’n two-tone Breitling Chronomat. Die heeft ie in de jaren 2000 ook nog wel een paar keren gedragen.
De vrouw van Jesse Plemons (die onlangs een hoofdrol speelde in het prachtige “Bugonia” en bekend werd door zijn rol in cult-serie Fargo) is de ook niet de minste: Kirsten Dunst.
Kevin Shirley a.k.a. The Caveman, producer van o.a. Iron Maiden, Rush, Joe Bonamassa,etc. met een Cartier Santos.
Wel een passend horloge voor die vent.
Maak me maar uit voor gek, maar ik vind de Pasha dus helemaal niet lelijk. Het design heeft wel wat interessants in mijn ogen.
*Als iemand er eentje gratis aan mij wil weggeven, stuur me maar een berichtje!*![]()
Had schijnbaar ook een Hublot, persoonlijk ben ik geen fan van dat merk, maar deze oude modellen zijn wel netjes, toch? Niet zo schreeuwerig als de recente modellen.
Ja, een vrij recente uitvoering, zo te zien.
Dat. Ze zijn heel formeel, klein, dun en voelen ook fragiel. Tegenovergestelde van hedendaags Hublot.
De bandjes voor zo’n MDM zijn wel echt de hel om te verstellen/vervangen.
Hé, ik heb een Pavarotti-Hublot gehad. Wat grappig.
vond ik die totaal niet. En het bandje was helemaal niet
Appeltje eitje eigenlijk. Hebben we het over hetzelfde horloge? ![]()
Yoohoo gaan we weer.
Oei. Hij wint :
Sowieso een kutkerel, dus deze keuze verbaast mij niks.
Leootje deze keer in het net :
etc etc etc
Van een grote afstand zou je niet makkelijk zien dat het een Hublot is, lekker “under the radar”, vind ik wel leuk! Prachtig horloge had je daar.
Dat vind ik persoon soms juist fijn, mijn pols is niet zo groot😅
*persoonlijk