De vrouw van Jesse Plemons (die onlangs een hoofdrol speelde in het prachtige “Bugonia” en bekend werd door zijn rol in cult-serie Fargo) is de ook niet de minste: Kirsten Dunst.
Kevin Shirley a.k.a. The Caveman, producer van o.a. Iron Maiden, Rush, Joe Bonamassa,etc. met een Cartier Santos.
Wel een passend horloge voor die vent.
Maak me maar uit voor gek, maar ik vind de Pasha dus helemaal niet lelijk. Het design heeft wel wat interessants in mijn ogen.
*Als iemand er eentje gratis aan mij wil weggeven, stuur me maar een berichtje!*![]()
Had schijnbaar ook een Hublot, persoonlijk ben ik geen fan van dat merk, maar deze oude modellen zijn wel netjes, toch? Niet zo schreeuwerig als de recente modellen.
Ja, een vrij recente uitvoering, zo te zien.
Dat. Ze zijn heel formeel, klein, dun en voelen ook fragiel. Tegenovergestelde van hedendaags Hublot.
De bandjes voor zo’n MDM zijn wel echt de hel om te verstellen/vervangen.
Hé, ik heb een Pavarotti-Hublot gehad. Wat grappig.
vond ik die totaal niet. En het bandje was helemaal niet
Appeltje eitje eigenlijk. Hebben we het over hetzelfde horloge? ![]()
Yoohoo gaan we weer.
Oei. Hij wint :
Sowieso een kutkerel, dus deze keuze verbaast mij niks.
Leootje deze keer in het net :
etc etc etc
Van een grote afstand zou je niet makkelijk zien dat het een Hublot is, lekker “under the radar”, vind ik wel leuk! Prachtig horloge had je daar.
Dat vind ik persoon soms juist fijn, mijn pols is niet zo groot😅
*persoonlijk
Serieus? Ik heb zelden zo’n slecht en dom systeem gezien. Sowieso het feit dat je op maat moet knippen vind ik niks. Daarnaast erg dun rubber. Gaf me geen zeker gevoel. Om nog maar te zwijgen over hoe je die band weer tussen de end links moest vrotten en die ieniminie schroefjes vastdraaien om de band te klemmen. Wat een onding.
Sommige mannen zijn bang om een klein(er) horloge te dragen. Acteur Mason Thames (How to train your dragon, Black Phone I & II) is dat in ieder geval niet. Tijdens de Oscars werd hij gespot met een klein model TAG Heuer Link, ingelegd met diamantjes.
Zo zie je maar hoe perceptie kan verschillen. Volgens mij is het een Desmopan-achtige band, zoals ik die ook op mijn IWC/PD heb. Die is ook bij deze dikte zeer sterk, elastisch en slijtvast.
De geringe dikte, het feit dat er door het op maat knippen geen overlap is en de manier waarop je de band met die kleine schroefjes doorboort en zo muurvast zet, maken het geheel juist zo mooi slank en elegant, en toch robuust.
De rubberen band van mijn Edox moest ook bijgeknipt worden, dat is toch vrij normaal als er geen gesp aan zit?