Opgegroeid in Nijmegen en niet te beroerd om jaaaaren na de emigratie met z’n ouders nog in de Nederlandse taal een interview te doen. Als ik me niet vergis was hij nog een kind toen ze vertrokken naar .
Edit: even opgezocht, hij was pas 7 jaar oud toen ze emigreerden. Dat je dan, vele decennia later, gewoon een interview in het Nederlands doet
Oxygène heb ikzelf ook op LP (dan wel degene die mijn vader in zijn jeugd gekocht heeft) en ik heb laatst ook van hem een keer de Equinoxe CD geleend. Laatst heb ik 'm nog wat andere Jarre-albums gegeven voor z’n verjaardag. Jarre is een echte virtuoos!
Ha! Op het moment heb ik 2 strat-copy’s(sunburst en zwart), 2 p-bassen(donkerrood en zwart), maar daar moet wat aan gefixt worden, dus ik heb laatst maar een gloednieuwe zwarte Fazley Les Paul gekocht, zodat ik zonder gedoe m’n vaardigheden warm kon houden.
*oja, twee ukeleles en een elektrisch keyboard liggen ook nog klaar om op te pakken als ik daar zin in heb.
Wat voor een LP staat er op je profielfoto, als ik vragen mag?
Clarence Leonidas Fender met, zo te zien, een beter model Seiko quartz horloge (een Superior?) - eind jaren 70 / begin jaren 80 vermoedelijk.
Leo was notoir gierig, dus hij zal wel in de aanbieding zijn geweest…
Toevallig ben ik zelf de laatste tijd nogal naar deze horloges aan het kijken, daar zitten erg mooie modellen tussen, met specs die er zelfs tegenwoordig niet om liegen.