Wat denken jullie dat Picasso draagt hier?
En nu we toch bezig zijn, is dit een Panerai? Het horloge lijkt echter ook wel een achthoekige bezel te hebben, en dat herken ik dan weer niet…
Ik vermoed dat de foto gespiegeld is en ‘ie net als op de foto eronder het ding links draagt:
Hoorde toevallig laatst iets langs komen over linkshandige Rolexen in een filmpje van Time And Tide. Dit lijkt een Submariner. Als je goed kijk, dan zie je aan de kant van de kroon een kwartier markering en geen datumvenster. Blijkbaar zijn er in het verleden ook Submariners als ‘destro’ geproduceerd:
Link naar het artikel: Left-Handed, Underline Gilt Dial 5513 Rolex Submariner – Hairspring
Overigens is er blijkbaar ook één destro Sea Dweller gemaakt voor Comex: https://www.reddit.com/r/rolex/comments/13wks1u/cool_rolex_of_the_day_2048_16660_seadweller_with/
Draak van een vent ja
The King
Edward Lodewijck van Halen
Amsterdams geboren
Ik was net voordat ie overleed een groot fan geworden van Van Halen. Op een gegeven moment kende ik alle albums (behalve VH3 for obvious reasons) uit m’n hoofd en dankzij Eddie ben ik sinds 2020 gitaar gaan spelen.
Ik zoek alleen nog Diver Down (en VH3 niet) en dan heb ik alle studioalbums bij elkaar gespaard. Nog steeds een topband.
En hier Aphrodite’s Child (Vangelis, Demis Roussos en Loukas Sideras) in betere tijden met, zo te zien, hun matching set Cartier…

Eddie droeg ook Franck Muller en in de jaren '80 een Tag Heuer F1 met VH 5150 op de wijzerplaat, een Cartier Tank en zelfs een keer een gouden Day-Date.
Nu we toch bezig zijn met ‘synthesizer greatest’…
… Kraftwerk’s Ralf Hütter, met wat Bifora horloges. Ok, het was 1970… ![]()
Leuk model, zo’n boy friend
Dan voeg ik Jean Michel Jarre daaraantoe, bij de eerste zou ik niet weten wat het is, de tweede is misschien een Seiko?
Hier in ieder geval een Seiko Giugiaro A828-4019
Ik heb m keer ontmoet. Sta met m op de foto ook.
Héél lang geleden
Dat moest echt supergaaf geweest zijn!