Laat maar, die tekst onder de wijzerplaat is hetzelfde. Het is dus een Citizen.
Luistert ie naar het uurwerk dan?
Keith Richards had wel een mooi verhaal over Stevie. Hij was samen met de Stones op tour en gingen naar hetzelfde hotel. Op een gegeven moment had Stevie de weg door het hotel uit z’n hoofd geleerd en liep zo zonder begeleiding door de ingang naar de balie en zo de hal door. Het personeel was zeer verbaasd😂
Reddit-post: “What watch does Stevie Wonder wear?”
Meest gelikete antwoord: “a seiko someone told him was a patek.”
![]()
![]()
Ik wist wel dat ik nog ergens een andere Bulgari gezien had.
Swatch?
En een JLC Reverso op een JLC-evenement, dus ik denk dat die gesponsord is.
Ik vond dit een heel vermakelijke topic😃
Ik ook!
Die had ik ook nog ergens staan, maar je was me voor😅
Brian en Tommy
Brian May met de iconische Seiko SKX007.
Tommy Iommi schijnt trouwens een echte liefhebber te wezen, maar diens horloge kan ik niet plaatsen… iemand?
En nu een kleine tegenvaller. Depeche Mode met Hublot. Ze kijken er zelf ook een beetje sip bij.
Rond 2017, Fletch is natuurlijk al even niet meer onder ons.
Ik vind het ergens ook wel tekenend voor hun muzikale carrièreverloop.
Maar dat zal wel een valse opmerking zijn. ![]()
Wat bedoel je hier precies mee?
En Depeche Mode heeft al ongeveer 15 jaar een samenwerking met Hublot. Dat snap ik ook niet helemaal.
Ik bedoel dat ik Depeche Mode persoonlijk liefst mét Vince Clarke en zónder Hublot consumeer.
Voor mij ook zonder Hublot. Maar ook zonder de kinderdeuntjes van Clark. Sinds hij uit DM is en Alan Wilder erbij gekomen is, zijn ze alleen maar gegroeid.
En Clarke maakt nog steeds kinderdeuntjes.
Zo jammer dat Wilder er niet meer bij is.
Tommi Lommi (wie?) z’n vriendje draagt zoiets denk ik:
Hijzelf lijkt iets als dit te dragen, maar dan zonder crownguard… PAM164. Twee schroefjes en de brug is eraf.
Ik denk dat we elkaar wel in het midden kunnen ontmoeten… ![]()
Naar mijn ongenuanceerde mening ging het meer bergafwaarts naar mate de synths (imago-wise) werden verwisseld voor gitaren.
En ja, ik weet dat er later weer ungodly grote Eurorack setups voor in de plaats kwamen.
















