Ik ook!
Die had ik ook nog ergens staan, maar je was me voor😅
Brian en Tommy
Brian May met de iconische Seiko SKX007.
Tommy Iommi schijnt trouwens een echte liefhebber te wezen, maar diens horloge kan ik niet plaatsen… iemand?
En nu een kleine tegenvaller. Depeche Mode met Hublot. Ze kijken er zelf ook een beetje sip bij.
Rond 2017, Fletch is natuurlijk al even niet meer onder ons.
Ik vind het ergens ook wel tekenend voor hun muzikale carrièreverloop.
Maar dat zal wel een valse opmerking zijn. ![]()
Wat bedoel je hier precies mee?
En Depeche Mode heeft al ongeveer 15 jaar een samenwerking met Hublot. Dat snap ik ook niet helemaal.
Ik bedoel dat ik Depeche Mode persoonlijk liefst mét Vince Clarke en zónder Hublot consumeer.
Voor mij ook zonder Hublot. Maar ook zonder de kinderdeuntjes van Clark. Sinds hij uit DM is en Alan Wilder erbij gekomen is, zijn ze alleen maar gegroeid.
En Clarke maakt nog steeds kinderdeuntjes.
Zo jammer dat Wilder er niet meer bij is.
Tommi Lommi (wie?) z’n vriendje draagt zoiets denk ik:
Hijzelf lijkt iets als dit te dragen, maar dan zonder crownguard… PAM164. Twee schroefjes en de brug is eraf.
Ik denk dat we elkaar wel in het midden kunnen ontmoeten… ![]()
Naar mijn ongenuanceerde mening ging het meer bergafwaarts naar mate de synths (imago-wise) werden verwisseld voor gitaren.
En ja, ik weet dat er later weer ungodly grote Eurorack setups voor in de plaats kwamen.
Iommi. Black Sabbath. De uitvinders van Heavy Metal (wat?).
Ah, vriendje van Ozzy, het wandelend lijk?
Ik vind de muziek best ok, maar ken de mensen erachter eigenlijk niet.
Maar dan de quartz versie die hij kocht tijdens een toer in Japan
Het typenummer hiervan moet ik even schuldig blijven, wie het weet mag het zeggen.
Uhm. U leeft onder een stoeptegel…? Het is een lijk, maar wandelen - of wat dan ook verder - doet-ie niet meer.
22-07-'25. Dit was groot nieuws hoor, destijds.
Dat wist ik dan weer wel…
Ozzy werd ooit (in 2003?) bij een bezoek aan een F1 wedstrijd door een journalist als “schuifelend als een wandelend lijk” omschreven door een journalist en dat is blijven kleven bij mij.
Seiko Diver 7548-7010 lees ik hier.
Dank voor de correctie, weer wat geleerd!