Ik denk dat we elkaar wel in het midden kunnen ontmoeten…
Naar mijn ongenuanceerde mening ging het meer bergafwaarts naar mate de synths (imago-wise) werden verwisseld voor gitaren.
En ja, ik weet dat er later weer ungodly grote Eurorack setups voor in de plaats kwamen.
Uhm. U leeft onder een stoeptegel…? Het is een lijk, maar wandelen - of wat dan ook verder - doet-ie niet meer. 22-07-'25. Dit was groot nieuws hoor, destijds.
Ozzy werd ooit (in 2003?) bij een bezoek aan een F1 wedstrijd door een journalist als “schuifelend als een wandelend lijk” omschreven door een journalist en dat is blijven kleven bij mij.
Ik wou nog een keer over 'm schrijven, een van mijn allergrootste idolen en de reden dat ik basgitaar ben gaan spelen. Ik denk dat ik misschien wel een van de grootste Motörheadfans van dit forum ben. Zo’n ongelofelijk coole kerel, die oprecht gemist wordt door velen.
Leuk die foto’s
Er is een cd box van Eddie Clarke, die heet ‘Make my day’. Daar zit best een aardig boek bij over hem en het gaat ook veel over de band. Aanrader
Er is een heel stuk op Watchonista geschreven over alle horloges die voorbij zijn gekomen in Columbo. Ik ben helemaal niet jong geweest in die tijd(21😅), maar ik vind het een heerlijke serie.
Ik heb zelf deze nog liggen, vind je die dan wel mooi?
*Persoonlijk vind ik die gouden wel gaaf, hoog Schwarzenegger-gehalte. Waarschijnlijk zou het mijn pols voor geen meter staan en je zou voor dat geld iets veel beters kunnen kopen, maar ik vind 'm gewoon stoer.)