Hier nog 1. ![]()
![]()
![]()
Heb een soortgelijke gehad, maar dan helemaal wit. Een limited edition van Sensation White. Die vond ik wel gaaf. Helaas gestolen bij een inbraak.
Even een plaatje opgezocht, die is wel mooi, wat zonde voor je!

Is dat de man van Chuck E Cheese?
Bijzonder om je horloge op zijn kop te dragen… AI…
Nog een sterke vent met een Timex Ironman, Jocko Willink. Een ex-Navy Seal die elke ochtend om half 5 (bij ons om half 2 's middags geloof ik) een foto van z’n horloge op Instagram zet als hij net is opgestaan om vervolgens te gaan sporten en gewichtheffen.
Zeer indrukwekkend, maar ik zie mezelf dat (nog) niet nadoen!![]()
Wel een leuk horloge, maar die zijn natuurlijk door hem veel duurder geworden dan ik wat ik ervoor zou willen betalen.
RZA (uitgesproken als Rizza), de producer van Wu-Tang-Clan met een custom Day-Date. Van z’n muziek ben ik een groot liefhebber, maar deze specifieke keuze van het customizen van een horloge kan ik niet begrijpen.
Niet door Rolex neem ik aan. ![]()
Ja nee die had ik fout gehad bij de HF pubquiz. Wel een lekker klokkie.
Explorer 1.
En een digitaal horloge waar ik geen antwoord voor heb.
En de Turn-O-Graph Datejust waarvan ik al eerder een ander plaatje had gepost.
Die Boucheron is wel een mooi horloge! Ik had die weleens gezien, maar een duidelijk plaatje van die specifieke uitvoering had ik nog niet gevonden. Ferry heeft een goede smaak!
Chris Rea met een Speedmaster 381.061.41 (Michael Schumacher-editie)?
En een gouden Tag Heuer Professional 6000.
David Bowie met een Louis Vuitton Tambour. Maar goed, dat was een advertentie.
Hier met een Longines Agassiz, een horloge wat mij persoonlijk weinig zegt, maar blijkbaar heel iconisch was in de 80’s, en al helemaal bij hem…
En dit groene horloge blijkt een Paul Smith:

Die twee Longines-horloges lijken niet dezelfde, of zie ik dat verkeerd?