Ja precies!
Net zoals hij waarschijnlijk meerdere versies van die LV Tambour had?

Prince Edward met een Cartier Ferrari
Een soortgelijk horloge werd laatst verkocht op Ebay.
En hier nog een linkje naar een artikel over de Cartier & Ferrari-horlogelijn:
Nou, da’s toevallig, ik zat nog even te zoeken op 80’s Longines, kwam ik deze tegen.
Het had haast familie kunnen wezen…
Titanium two-tone horloges zijn zowieso vroeger wel een trend geweest, toch? Ik heb nog ergens een Citizen in die kleurstelling klaarliggen.
Ja, zie de Omega Seamaster Polaris lijn. Das war einmal.

Hier een plaatje gejat van internet van de mijne.
Zou dat misschien weer eens opnieuw moeten worden uitgebracht in de horlogewereld, titanium en goud? Ik vind het wel wat hebben.
MegaDave met een Tag Heuer en een Two-Tone Chronomat.
R.I.P. Ace.
Ik heb begrepen dat de Cartier Ferrari lijn door Longines werd geproduceerd, dus dat is geen toeval.
“I do like to wear shome nishe watchesh, they make me look shekshy.”
(Ik zit teveel op de Sean Connery-accent-grappen subreddit, excuseer me!
) Alsnog een echte gentleman!
Zie post 1048, ik had die al eens geplaatst. Alsnog een mooi horloge, hij had duidelijk een goede smaak.
Ik weet dat er hier al een paar keer over Senna werd geschreven, maar ik heb hier een linkje naar een artikel over al zijn horloges door de jaren heen.
Mijn ouders hebben ook al 25 jaar een titanium/goudkleurige his and hers van Pulsar dus ik denk het wel.
Meneer met z’n geboorterecht om minderjarige meisjes zich te mogen toe eigenen ![]()
Jij hebt je topic wel gevonden he
?
Ik vind dat gewoon een leuke bezigheid, dat uitzoeken wat mijn favoriete bekende personen/idolen om de pols hebben, daar hield ik me al mee bezig voordat ik hier een account maakte
daarom maak ik hier zo belachelijk veel posts!
(Als je wilt dat ik het wat rustiger aandoe, moet je het vooral zeggen hoor.)