Doe mij maar de auto én het horloge. Hoewel ik eigenlijk niet meer zo’n bodemloze put erbij wil, als een boot of auto voor de fun. Een onderhoudsbeurtje aan een horloge, eens in de zoveel jaar, is een stuk beter te overzien. Maar goed, ik ben dan ook geen Patek-drager. ![]()
ik ook niet ![]()
Dickinson mag nog niet de schoenveters van Ozzy strikken. Echt een heeeeel andere klasse.
Ozzy is meer van het niveau Robert Plant. Dickinson is leuk maar ook wel wat generiek.
Vind ik dan.
Michael Kiske (Helloween) dan ook maar….
Mijn top 3: Dickinson, Dio, Halford (in willekeurige volgorde)
Ik moet er een top 5 van maken want in mijn voorstadium van dementie (ben 50+) ben ik Matthew Barlow van Iced Earth vergeten, hoe dan?!?!
Waarom? Luister “Live in Athene” eens……….
Dat is geen Omega toch?
Klopt. Dit is George Clooney.
Een soort alternatieve DW6900/DW6600, toch?
Daar lijkt het wel op idd. Vindt de DW-6600 echt super gaaf!
Een Rolex Deepsea. Dat snap ik ook wel als je zo diep bent gezonken…
Mooie woordspeling, wel triest he…
Ja zonde hé. Ben je pakmbeet een miljard waard, stap je nog steeds lazarus in je auto.
Stap in de taxi, laat je auto thuis brengen, en doe niet zo moeilijk en dom.
Hahahahaha
Ik meen het echt. Maar goed, zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Ben je pakmbeet een miljard waard, stap je nog steeds lazarus in je auto.
Ho wacht. Rectificatie!
Hij had blijkbaar niet gedronken, ze vonden alleen wel pijnstillers in zijn auto (voor zijn 7e ! rugoperatie). Volgens de cops maakte hij een afwezige indruk. Dus dat.
Ik ben niet zo idolaat aangelegd maar durf wel te zeggen dat ik veel bewondering voor de man heb. Zowieso is The Who één van mijn favoriete bands met Live At Leeds een band in bloedvorm. Ga luisteren!
The Who is ook een van mijn favoriete bands, Live At Leeds heb ik gisterenmiddag ook nog gedraaid op school, waardoor ik een goedkeurend knikje kreeg van een docent die over de 70 is. Verder heb ik bijna alle albums op CD gespaard, Who’s Next zal vandaag in mijn selectie voor Vrijdag-Plaatjesdag zitten!
*Zijn solo-plaat Empty Glass vind ik ook zo’n goed album.
Verder droeg Townshend ook nog een andere chronograaf (waarschijnlijk een Top-Time), die staat een paar posts terug in dit topic.