Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Geen bekend persoon. Maar ik zie iemand van een Youtubekanaal dit horloge dragen. Ben heel benieuwd welke dit is. Hopelijk is het te zien.

image

image

2 likes

Omega planet ocean

2 likes

Thanks!

1 like

Hadden we deze al.

2 likes

:+1:

En Michael Kiske (Helloween) dan ook maar….

Mijn top 3: Dickinson, Dio, Halford (in willekeurige volgorde)

Vergeet Geoff Tate, van Queensryche niet. Mijn god, wat een stem! En een van de beste hardrockalbums ooit gemaakt, wat mij betreft: Operation Mindcrime.

2 likes

Eensch! Legendarische tekst: “Kill Mary?”…. “She’s a risk, and get the priest as well”….

Ik heb Queensryche in februari 2000 in Ahoy live gezien en herinner me de zang van Geoff zeker als bovengemiddeld, maar geen top 5 imo.

1 like

DW9052-1V vermoed ik

Er zit een nylon bandje op, en het cirkelvormige metertje zit rechts, de DW9052 heeft dat metertje rechts en heeft een rubberbandje, vandaar dat ik het niet wist.

Hier een gespiegelde foto, geloof ik is het echt geen DW9052. Nou ben ik echt wel benieuwd welke G-Shocl dit dan is.

1 like

Ik bedoelde links op de dw9052. Laat op de avond, biertje op, je weet wel😅

Zie je wat ik bedoelde?

2 likes

Ik heb even op Shockbase voor je gezocht, deze DW9050 komt wel in de buurt, de foto die ik eerder stuurde dateerde uit 2001 en deze G-Shock komt uit 2000.

3 likes

En trouwens ook met een standaard nylon bandje met die adapters.

Jazeker! Ik zat eerst te denken aan de deze👇

Aangezien de subdial rechts zit in plaata van links.

Op het digitale scherm zo te zien is het de DW-9050. Goed speurwerk :ok_hand::sweat_smile:

3 likes

Die kende ik nog niet, ziet er ook wel goed uit. Een soort alternatieve DW6900/DW6600, toch?

1 like

3 likes

Dat is geen Omega toch?

3 likes

Toch wel. Ik denk dat het licht raar reflecteert.

2 likes

Patrick Dempsey met zijn 1963 356 (die hij op z’n 21e kocht) en een Monaco om de pols. Hij draagt trouwens privé ook (TAG) Heuer horloges.

11 likes

doe mij maar de porsche :heart_eyes:

1 like