Omega planet ocean
Thanks!
![]()
En Michael Kiske (Helloween) dan ook maar….
Mijn top 3: Dickinson, Dio, Halford (in willekeurige volgorde)
Vergeet Geoff Tate, van Queensryche niet. Mijn god, wat een stem! En een van de beste hardrockalbums ooit gemaakt, wat mij betreft: Operation Mindcrime.
Eensch! Legendarische tekst: “Kill Mary?”…. “She’s a risk, and get the priest as well”….
Ik heb Queensryche in februari 2000 in Ahoy live gezien en herinner me de zang van Geoff zeker als bovengemiddeld, maar geen top 5 imo.
DW9052-1V vermoed ik
Er zit een nylon bandje op, en het cirkelvormige metertje zit rechts, de DW9052 heeft dat metertje rechts en heeft een rubberbandje, vandaar dat ik het niet wist.
Hier een gespiegelde foto, geloof ik is het echt geen DW9052. Nou ben ik echt wel benieuwd welke G-Shocl dit dan is.
Ik heb even op Shockbase voor je gezocht, deze DW9050 komt wel in de buurt, de foto die ik eerder stuurde dateerde uit 2001 en deze G-Shock komt uit 2000.
En trouwens ook met een standaard nylon bandje met die adapters.
Jazeker! Ik zat eerst te denken aan de deze👇
Aangezien de subdial rechts zit in plaata van links.
Op het digitale scherm zo te zien is het de DW-9050. Goed speurwerk ![]()
![]()
Die kende ik nog niet, ziet er ook wel goed uit. Een soort alternatieve DW6900/DW6600, toch?
Patrick Dempsey met zijn 1963 356 (die hij op z’n 21e kocht) en een Monaco om de pols. Hij draagt trouwens privé ook (TAG) Heuer horloges.
doe mij maar de porsche ![]()
Doe mij maar de auto én het horloge. Hoewel ik eigenlijk niet meer zo’n bodemloze put erbij wil, als een boot of auto voor de fun. Een onderhoudsbeurtje aan een horloge, eens in de zoveel jaar, is een stuk beter te overzien. Maar goed, ik ben dan ook geen Patek-drager. ![]()










