Geen bekend persoon. Maar ik zie iemand van een Youtubekanaal dit horloge dragen. Ben heel benieuwd welke dit is. Hopelijk is het te zien.

Geen bekend persoon. Maar ik zie iemand van een Youtubekanaal dit horloge dragen. Ben heel benieuwd welke dit is. Hopelijk is het te zien.

Omega planet ocean
Thanks!
![]()
En Michael Kiske (Helloween) dan ook maar….
Mijn top 3: Dickinson, Dio, Halford (in willekeurige volgorde)
Vergeet Geoff Tate, van Queensryche niet. Mijn god, wat een stem! En een van de beste hardrockalbums ooit gemaakt, wat mij betreft: Operation Mindcrime.
Eensch! Legendarische tekst: “Kill Mary?”…. “She’s a risk, and get the priest as well”….
Ik heb Queensryche in februari 2000 in Ahoy live gezien en herinner me de zang van Geoff zeker als bovengemiddeld, maar geen top 5 imo.
DW9052-1V vermoed ik
Er zit een nylon bandje op, en het cirkelvormige metertje zit rechts, de DW9052 heeft dat metertje rechts en heeft een rubberbandje, vandaar dat ik het niet wist.
En trouwens ook met een standaard nylon bandje met die adapters.
Jazeker! Ik zat eerst te denken aan de deze👇
Op het digitale scherm zo te zien is het de DW-9050. Goed speurwerk ![]()
![]()
Die kende ik nog niet, ziet er ook wel goed uit. Een soort alternatieve DW6900/DW6600, toch?
Patrick Dempsey met zijn 1963 356 (die hij op z’n 21e kocht) en een Monaco om de pols. Hij draagt trouwens privé ook (TAG) Heuer horloges.
doe mij maar de porsche ![]()