Een tikje vreemde foto. Bewerkt?
Of zit die kroon écht zo oncomfortabel halverwege in zijn pols, modelletje pizzasnijder?
Dus de Pilot’s Watch Timezoner Spitfire Edition “The Longest Flight” Reference IW395501
Gelukkig heeft hij er nog meer… o.a. deze “$740,000 yellow sapphire Jacob & Co. Caviar Tourbillon”.
Overigens ken ik de beste man niet, obviously I’m not a golfer ![]()
Grappig
Takes one to know one ![]()
Na alle gekkigheid even de focus op iemand die echt iets spannend gaat doen, als het goed is over 48 uur, namelijk voor het eerste sinds '72 weer op weg naar de maan.
Astronaut Christina Kock is al een enorme space heldin met 328 dagen in het ISS, meerdere EVA’s en … drager van een Omega X-33 Gen 2, lijkt het?
Ze heeft in een interview aangegeven dat ze het zelfde horloge draagt als tijdens haar ISS missies…zou de X-33 tussendoor een beurtje hebben gehad in Biel? Anyway, woensdag rond 00:30 lift off zoals het nu uitziet #spacegeek
Is dat wel 'n Daytona? Die ouwetjes hadden toch niet van die grote subdials?
Een Zenith of Omega is het, volgens mij, ook niet.
Doet mij wel wat denken aan een vroege Autavia 2446 (big eye).

Anderson stond bekend als Rolex-verzamelaar, dus daar ging ik vanuit, maar het zou prima kunnen dat het een ander merk is! Goed gezien!
Had toch eerder een Navitimer verwacht…of Pepsi GMT…
Wat is dit uberhaupt?
Hier met een Timex Ironman. Inderdaad staat ie samen met Ozzy, Dio, Halford, en Lemmy in de bovenste klasse van Rock/Metal-zangers imo.
Schijnbaar een horloge waarbij hij heeft geholpen met het design.
Hier een linkje:
https://www.watchprozine.com/horological-meandering/hands-on-review-of-the-matwatches-bruce-aeris-chronograph/7864663/17/
Ozzy een goede vocalist…??
Ik vind van wel, een van de grondleggers van Heavy Metal. Iedereen mag van 'm vinden wat ze willen, maar hij is wel een echte legende.
Dat 100%
Geweldige frontman ook.
Maar in mijn ogen géén geweldige zanger cq vocalist.
Je zou toch verwachten dat een astronaut elke missie een nieuw horloge meeneemt. Uniek om een horloge te kunnen kopen dat in de ruimte is geweest.
Zet Bon Scott ook maar in het lijstje… ![]()
Nog een goede keuze!