Dat is 'm exact, toppie!
Leuk dat je die verwijzing snapte! Ikzelf heb de 7". Nog steeds een legendarische komedie samen met Bottom!
oh wacht, dit is niet het topic vrijdag-plaatjesdag, maar alsnog, dat maakt niks uit!
De flip side is zo mogelijk nĂłg leuker (All The Little Flowers Are Happy).
âI thought pop music was about loving each otherâ
âNo Neil, thatâs sex. Pop musicâs about making moneyâ LOL
Ik was 'm helemaal vergeten, zal wel een half jaar geleden zijn geweest dat ik die single gehoord had.
âOh wow. Have The Beatles split up?â
![]()
Het grappige is is dat ik deze versie van Livinâ Doll eerder kende dan het origineel (want ik ben nog maar 21), dus toen ik het origineel eens ergens in een winkel hoorde dacht ik "waarom hoor ik geen geschreeuw?"![]()
(Ik heb van de week wel een 40-greatest-hits-album van Cliff gekocht, daar moet ik nog naar luisteren.)
En een prinses, lijkt me.
Lol ! Ja, eigenlijk gewoon een fiere papa eh ! ![]()
Maar wij HRF-ers zijn zo misvormd dat we onmiddellijk kijken naar wat de mensen om de pols hebben ! ![]()
Het is een goede spot, iig. Ik heb nog even gezocht naar andere dingen die het konden zijn, maar lijkt me gewoon helemaal een batman.
Kans bestaat maar lijkt me heeeeel erg klein dat het een pagani is, dus Rolex lijkt me geen slechte aanname.
Eén ding staat vast : wij hebben het betaald ![]()
Valt wel mee.
Ooit betaalden de Congolezen, maar nu is ons koningshuis een van de armste in Europa dacht ik.
Een man met een functie als wandelend uithangbord voor een heel (erg insignificant) land(je) mag wel een clarckchauffeurhorloge (voor de Nederlanders: vorkliftpiloot) hebben denk ik dan.
Iets voor een F-16 piloot zou hem beter afgaan misschien, of was hij enkel passagier ![]()
Solo op helikopter, marchetti, alpha jet en mirage volgens google, copiloot op F16.
Je kan het bagatelliseren maar dat zijn dromen voor iedere piloot in spe.
Dassault-Breguet mirage.
GolfâŠaltijd goed voor een paar horloge-plaatjes.
Vannacht weer op het puntje van de stoel, nou ja, bank en achterover met een bak chipsâŠ
Rors mag nog een jaartje een groen jasje dragenâŠ
En een Omega DeVille TourbillonâŠ
Nou nee hoor⊠Nadat ik de dame zag, moest ik even checken waarom ik deze foto tegen kwam op dit forum. Teleurstelling toen ik ontdekte dat het om het horloge ging. ![]()