Die zag ik net ook ja, ben benieuwd.
Rod Stewart is geloof ik een Cartier-liefhebber, hier met de Tank die van z’n pols werd gestolen bij een voetbalwedstrijd in het Wembley-stadion in '77.
Daarna had ie een Santos en een Panthère.
Tegenwoordig draagt ie deze twee glimmers.
Korte merknaam, baguette indexes, blauwe wijzers op witte plaat, datum op 4:30, chronograaf, rechthoekige pushers, telemeter of pulsograaf schaal, …
90’s tissot, zenith of lebois & co dacht ik, maar heb ‘m nog niet gevonden. Wel al vele mooie referenties voorbij zien komen in de zoektocht.
Zou zomaar kunnen met die band.
Is daar een versie van met datum op 4:30?
Hij bleef maar bewegen ![]()
Pieter Cobelens is een Breitling mens.
Aangezien op bovenstaande foto alles er heel blauw uitziet denk ik zelf vanwege de gekartelde bezel, de gouden kast en de datum op half vijf dat het een Breitling for Bentley zou kunnen zijn.
Foeilelijk horloge.
Briljante rock vocalist van een briljante metalband.
Althans wat mij betreft is hun reeks met albums;
The Number of the Beast, Piece of Mind, Powerslave, Somewhere in Time en Seventh Son of a Seventh Son, eigenlijk bijna ongeëvenaard.
Een band die 5 albums achter elkaar uitbrengt en waarvan elk album een masterpiece is, is ongelofelijk.
Zijn héél weinig bands die dat kunnen of konden.
Same here. Daarna afgehaakt. Ook door veranderende smaken muziek-wise. De mannen in m’n jonge jaren een aantal keren live gezien. Mooie herinneringen.

Zelfs meer dan 5 topalbums op rij gemaakt. ![]()
Ik heb geen idolen maar voor deze man en dat iedere genie van Radiohead (John Greenwood) wel serieus veel bewondering.
Ben al héél lang van plan om Moving Pictures te gaan luisteren.
Heb Rush nooit de kans gegeven ![]()
Als je die hebt gehoord dan ga je voor de bijl. Hun meesterwerk volens velen. Voor mij is dat Hemispheres. Ach, al hun albums van 1976 tm 1985 zijn briljant.
Voor mij ook!
Ik heb het een paar maanden geleden voor het eerst geprobeerd, het eerste titelloze album leunt meer richting het hardrock-genre met een Led Zeppelin-sound, vond ik wel leuk!
Daarna waren Fly By Night en Farewell To Kings aan de beurt en dat waren ook gave albums joh, de nummers Xanadu en 2112 zijn echt aanraders!
Geddy Lee schijnt ook een aardige collectie te hebben, waaronder onderstaande Universal Geneve Tri-Compax:
Btw: gaan er hier nog meer mensen naar Rush in Ziggo Dome volgend jaar februari?
Dit was wel interessant om te lezen, thnx voor het delen!
Aad van Toor met wat op het eerste gezicht een Submariner lijkt, maar het is toch echt een Invicta Pro Diver 8926OB! Allememaggies! Alsnog een gaaf en degelijk horloge, ik heb 'm zelf ook.
(En Bas met een Breitling met UTC-Module?)
Yes