Robben
heeft last van roos ![]()
Inkoppertje ![]()
Robben heeft zich afgelopen weekend weer goed gedragen op het voetbalveld, waar zijn zoontje moest voetballen (NOT), toevallig tegen het zoontje van Wilfred Genee…
Echt een voorbeeld voor de jeugd! ![]()
Te zien op VI van gisteren.
Vond het altijd al een eng mannetje, is dus niet veranderd ![]()
Ja zag gisteren de beelden. Beschamend voor een jeugdpotje als je zo een grote bent.
Paul Weller, oftewel The Modfather met twee nog onbekende horloges. Wie weet wat het kan zijn? Watchuseek (bron van plaatjes 3 en 4) was nog niet op het antwoord gekomen.
Het blijkt nu toch allemaal net even anders te zijn. Ouders die zich nadrukkelijk en negatief bemoeien met de wedstrijd en de leiding zijn een plaag langs de sportvelden. Het duwtje van Robben viel reuze mee. Genee gebruikt zijn programma om de boel uit zn verband te rukken en verzwijgt zijn eigen kwalijke gedrag. Fc Groningen is met een statement gekomen waaruit blijkt dat Genee fout zit. De verwachting is dat hij dit niet gaat toegeven.
Die zag ik net ook ja, ben benieuwd.
Rod Stewart is geloof ik een Cartier-liefhebber, hier met de Tank die van z’n pols werd gestolen bij een voetbalwedstrijd in het Wembley-stadion in '77.
Daarna had ie een Santos en een Panthère.
Tegenwoordig draagt ie deze twee glimmers.
Korte merknaam, baguette indexes, blauwe wijzers op witte plaat, datum op 4:30, chronograaf, rechthoekige pushers, telemeter of pulsograaf schaal, …
90’s tissot, zenith of lebois & co dacht ik, maar heb ‘m nog niet gevonden. Wel al vele mooie referenties voorbij zien komen in de zoektocht.
Zou zomaar kunnen met die band.
Is daar een versie van met datum op 4:30?
Hij bleef maar bewegen ![]()
Pieter Cobelens is een Breitling mens.
Aangezien op bovenstaande foto alles er heel blauw uitziet denk ik zelf vanwege de gekartelde bezel, de gouden kast en de datum op half vijf dat het een Breitling for Bentley zou kunnen zijn.
Foeilelijk horloge.
Briljante rock vocalist van een briljante metalband.
Althans wat mij betreft is hun reeks met albums;
The Number of the Beast, Piece of Mind, Powerslave, Somewhere in Time en Seventh Son of a Seventh Son, eigenlijk bijna ongeëvenaard.
Een band die 5 albums achter elkaar uitbrengt en waarvan elk album een masterpiece is, is ongelofelijk.
Zijn héél weinig bands die dat kunnen of konden.
Same here. Daarna afgehaakt. Ook door veranderende smaken muziek-wise. De mannen in m’n jonge jaren een aantal keren live gezien. Mooie herinneringen.

Zelfs meer dan 5 topalbums op rij gemaakt. ![]()
Ik heb geen idolen maar voor deze man en dat iedere genie van Radiohead (John Greenwood) wel serieus veel bewondering.