Ben al héél lang van plan om Moving Pictures te gaan luisteren.
Heb Rush nooit de kans gegeven ![]()
Als je die hebt gehoord dan ga je voor de bijl. Hun meesterwerk volens velen. Voor mij is dat Hemispheres. Ach, al hun albums van 1976 tm 1985 zijn briljant.
Voor mij ook!
Ik heb het een paar maanden geleden voor het eerst geprobeerd, het eerste titelloze album leunt meer richting het hardrock-genre met een Led Zeppelin-sound, vond ik wel leuk!
Daarna waren Fly By Night en Farewell To Kings aan de beurt en dat waren ook gave albums joh, de nummers Xanadu en 2112 zijn echt aanraders!
Geddy Lee schijnt ook een aardige collectie te hebben, waaronder onderstaande Universal Geneve Tri-Compax:
Btw: gaan er hier nog meer mensen naar Rush in Ziggo Dome volgend jaar februari?
Dit was wel interessant om te lezen, thnx voor het delen!
Aad van Toor met wat op het eerste gezicht een Submariner lijkt, maar het is toch echt een Invicta Pro Diver 8926OB! Allememaggies! Alsnog een gaaf en degelijk horloge, ik heb 'm zelf ook.
(En Bas met een Breitling met UTC-Module?)
Yes
Snooker kijkerds hier? Het WK is zaterdag begonnen. Twee weken lang alle schermen op groen. Goede spelers verdienen goed aan dit spelletje en velen lopen dan ook te zwaaien met mooie klokjes. We beginnen met de beste speler aller tijden: Ronnie O’Sullivan. Hij houdt het hier nog netjes met een IWC.
Ik betwijfel het. Volgens mij al een te grote filmster om Bond te gaan spelen.
I see what you did there😅
Ik ook
Marco Fu heeft net het WK niet gehaald. Hij heeft wel iets met horloges. Of iets met geld, dat kan ook.
Mark Selby. Dit jaar 7e geplaatst.

Wij denken: Cartier?
Wel waar ik ook aan denk. Hoewel ik 'm wel vrij groot vind lijken. ![]()
Maar ja, sowieso beter dan die Memorigin, hierboven.
![]()
Ik ga voor iets goedkopers. Lijkt wel Armani. Cartier print volgens mij of geen of alle Roman nummerals bij de tanks? Logo lijkt ook Armani. Kom eerder bij zoiets uit:
Ah, je zou wel 'ns gelijk kunnen hebben. ![]()
Imho iig niet mooi.
Dit is hem inderdaad. Zeker geen Cartier