Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Wat draagt Rene voor een joekel van een horloge?

John de Mol, enige jaren geleden, met een Tank Francaise

5 likes

Ik heb het gezien: panerai, ik denk luminor

Jawel, Chris is gek leuk!

Rechts Mr.Gregory Kissling, Breguet CEO
De clown links is yours truly

Net een super lunch gehad met hem. Meer dan 4 uur met mr Kissling kunnen praten.
Top kerel met enorme passie en kennis

22 likes

Oh nice. Dat soort momenten zijn leuk!

Maar wie is nu de bekende persoon? Want met dat gezichtje :grin: ervoor zien we het niet. :rofl:

2 likes

Wij moeten nu natuurlijk raden wat die twee bekende personen dragen qua horloge.

4 likes

Ik gok, maar dat is dan ook wel echt een gok, een Breguet.

Maar ik kan het misschien ook mishebben :joy:

3 likes

Hij moet wel heel bekend zijn als de directeur van Breguet 4 uur tijd voor hem vrij maakt. Had ik al gezegd dat ze 4 uur samen hebben geluncht?

6 likes

Swatch x AP royal pop uiteraard

1 like

Gewoon een boerke uit België

Nee nee, onbenullig persoon
Was met een klein groepje een 10 man, op uitnodiging van een AD

1 like

Het was ook maar een speldenprikje :wink: klinkt als een mooie dag!

1 like

Arteta, een hele gelukkige coach van Arsenal. En ik als oud Arsenal “fan” ook (Highbury, Bergkamp, Overmars, Adams, Henry, Vieira).
Nou dit weekend Tottenham nog degraderen en het feest is compleet.

7 likes

image
Aleksander Ooooooooooooesiiiiiiiiik

En dit is dan toch wel weer typisch Usyk :grin:

https://www.hln.be/time-out/bokskampioen-usyk-zorgt-voor-verbazing-met-verhaal-over-rolex-van-100-dollar~ad8b7575/
Of hij neemt iedereen weer eens in de zeik, dat kan ook. Ook typisch voor hem. Mooie vent, humor, trotse Oekrainer.

Ben nou toch wel heel benieuwd wat dat zaterdag gaat worden. Zet er geen stuiver op, maar voor alle Rico haters zou het toch wel lachen wezen als er een lucky punch op de kin van Usyk komt.

4 likes

Ik snap het even niet , hoop je nou dat Rico een tik krijgt of die ander? Het zal me een worst zijn hoor, maar leg eens uit.

1 like

Leuk dat Arsenal kampioen is, gun ik ze, maar ik hoop dat Spurs in de PL blijft. Die horen niet in the Championship. Dan heb je weer een verhitte derby minder, dat wil je toch niet?

2 likes

There’s only one ricky hatton! (Ook iemand met een flinke collectie, daytona’s, breitlings, gouden sub, hublot… heeft 'm allemaal niet geholpen helaas).

1 like

Die ander. Ben niet “kamp Rico” , maar voor alle haters (en dat zijn er een hoop, terwijl het gewoon een hele relaxte gozer is, zonder babbels, doet nooit een vlieg kwaad behalve in de ring, en een op en top sportman) zou het geinig zijn als hij Usyk goed zou raken.
De halve (mwah hele) bokswereld zegt dat Usyk met 1 hand op zijn rug wint, maar ik ben benieuwd. Rico is ook niet achterlijk, en probeer die lange maar eens neer te krijgen zou ik zeggen.
Usyk trouwens ook een vreselijk relaxte jongen, geen kapsones, geen rariteiten, en mag van mij ook winnen. Alleen niet te makkelijk als het kan.

I really dont care, en genoeg derby`s in de PL toch. En 2019 doet nog steeds pijn : :fu:t4: spurs.
Voor Arsenal fans zou dat het ultieme feest worden : zelf kampioen en je grootste rivaal degraderen.
Voor Spurs fans their worst nightmare.

1 like

Grappige compilatie

11 likes