Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Neeeee, Arsenal kampioen? 🫪

Chris Tucker….veel blingbling maar kan zo niet zien wat het is rond zijn pols

2 likes

Ik denk een Cartier Santos met diamanten

3 likes

Waarom ken ik de meeste ‘bekende mensen’ in deze topic niet? Denk dat ik het topic maar op ‘normaal’ ga zetten, anders moet ik in de meeste gevallen gaan Googlen om erachter te komen wie iemand is.
Of ik moet commercieel voetbal wel een leuke sport gaan vinden, want ik heb het vermoeden dat daar de meeste ‘bekende’ personen zich mee bezighouden.
Nèèèèhhhh, het wordt ‘ontvolgen’. :smile:

1 like

Brood en spelen is een keuze.

Dacht dat Biden juist bekend stond met een Seamaster, toch?

Ik heb wel eens iets gehoord over mensen met meerdere horloges. Ik ken ze niet persoonlijk maar ze schijnen te bestaan. :partying_face:

4 likes

Die, die Datejust, een two-tone Seiko quartz-chronograaf en een Tissot T-Touch zijn horloges waar ik aan denk als we het over Biden hebben

6 likes

Zou de president nou zomaar een klokje mogen omdoen of zou ie eerst helemaal moeten worden doorgelicht door de geheime dienst :thinking:

Is het dan nu tijd voor Jennifer Lawrence met haar Longines Dolce Vita?

16 likes

Rossi met….

3 likes

Zeven wereldtitels

3 likes

RTL Late Night vanavond.
Umberto met een mooie groene IWC Pilot

Maar wat heeft John hier om? Iets groots, iets met veel bling…

2 likes

Breitling Chronomat 44 Two tone blauw rose goud met keramische bezel op rubber band

5 likes

Zo, da’s pas info!

Heb ik ook regelmatig hoor, daarom zet ik er zelf altijd bij wie wie en wat is.
Voor de rest altijd wel vermakelijk.

4 likes

We hebben Rossi gezien op Spa woensdag. Kwam ons voorbij gelopen bij de kantines boven de paddock, ik had pas door wie het was toen ie met twee klasgenoten op de foto was gegaan en snel door moest. Echt een kleinere man dan ik dacht!:sweat_smile:

1 like

:drooling_face:

Kijk, dat is eigenlijk een heel goed idee.

FTFM

2 likes

Zo te zien zelfs de 4 year calendar variant

3 likes

7 likes