Misschien is het gewoon een wat oudere Seiko. Inderdaad geen Rolex.
Ik herinner me van vroeger dat hij een Day Date droeg, of was dat de paus daarvoor… ![]()
Misschien is het gewoon een wat oudere Seiko. Inderdaad geen Rolex.
Ik herinner me van vroeger dat hij een Day Date droeg, of was dat de paus daarvoor… ![]()
Geen idee. Een Sturmanski of Vostok zal het beslist niet geweest zijn.
Dee zonder Twisted Sister?
Zit net de dagsamenvatting van de IOMTT te bekijken met Peter Hickman, meervoudig Isle Of Man TT winnaar en (voormalig?) Bremont-ambassadeur met om zijn pols een Bremont Vulcan LE Monopusher Chrono.
Deze dus:
Swatch Scuba ![]()
Die telefoon en planga maken veel goed
Die blauwe DD is wel echt het saaiste horloge dat je voor 30k kan kopen. Dan laat je echt zien dat je meer geld dan persoonlijkheid hebt
Kado gekregen van Weghorst ![]()
Volgens mij gaat die stelling op voor het merendeel van de ballenjongens en reppers die hier langskomen. Verder dan Rolex, PP Nautilus of Richard Mille komen de meesten niet. Super flex, maar ontzettend saai. ![]()
En what about die miljardairs die lopen te zwaaien met Casio’s van een paar tientjes? Moeten ze zelf weten natuurlijk. Maar dat geldt ook voor de reppers.
Iedereen moet uiteraard lekker zelf weten wat ze doen. Het getuigt alleen van weinig fantasie. Dan vind ik een Russell Crowe met een Parmigiani Fleurier of Dee Snider met een oude TAG toch veel leuker.
Een 118239 op oyster-band komt niet vaak voor toch? Als je van klassiek houdt een prachtig tijdloos concept. Een oude Tag heuer vind ik dan niet persee veel leuker, nee.
Verschil is ben je een watch nerd of niet?
En welk budget heb je.
Russel heeft alle Rolex ed die de “muggels” met een paar centen ook hebben. Plus een hele zwik micro-brands en wat obscuurdere high end spul.
Als horloge fanaat leuker om naar te kijken maar de andere jongens genieten net zo van de hun horloges, zijn er denk ik niet zo veel mee bezig qua tijd.