Maar iets later had hij dit :
En dit is een

Die blauwe DD is wel echt het saaiste horloge dat je voor 30k kan kopen. Dan laat je echt zien dat je meer geld dan persoonlijkheid hebt
Kado gekregen van Weghorst ![]()
Volgens mij gaat die stelling op voor het merendeel van de ballenjongens en reppers die hier langskomen. Verder dan Rolex, PP Nautilus of Richard Mille komen de meesten niet. Super flex, maar ontzettend saai. ![]()
En what about die miljardairs die lopen te zwaaien met Casioâs van een paar tientjes? Moeten ze zelf weten natuurlijk. Maar dat geldt ook voor de reppers.
Iedereen moet uiteraard lekker zelf weten wat ze doen. Het getuigt alleen van weinig fantasie. Dan vind ik een Russell Crowe met een Parmigiani Fleurier of Dee Snider met een oude TAG toch veel leuker.
Een 118239 op oyster-band komt niet vaak voor toch? Als je van klassiek houdt een prachtig tijdloos concept. Een oude Tag heuer vind ik dan niet persee veel leuker, nee.
Verschil is ben je een watch nerd of niet?
En welk budget heb je.
Russel heeft alle Rolex ed die de âmuggelsâ met een paar centen ook hebben. Plus een hele zwik micro-brands en wat obscuurdere high end spul.
Als horloge fanaat leuker om naar te kijken maar de andere jongens genieten net zo van de hun horloges, zijn er denk ik niet zo veel mee bezig qua tijd.
Haha âtijdâ ![]()
Dat kan ik dan juist wel weer waarderen ![]()
Ik vind het soms een tikje âvirtue signalingâ. Kijk mij eens héél gewoon gebleven! ![]()
En wat was die Jeffrey toch een asceet met zân LuminoxâŠ
Klopt, dat is dan weer jammer idd ![]()
Hahaha, als hij een Rolex om had gehadâŠ
Ach ja, ieder zijn ding toch. Hij zal hem wel mooi vinden. Tis nou ook weer niet echt een heel opvallend ding. En misschien heeft ie hem wel gekregen, je weet t niet.
Je hebt er ook die al 20 jaar echt liefhebber zijn, en vaste klant van de iets specifiekere merken.
MJ staat er om bekend. Heeft bijgedragen aan de bekendheid van Urwerk en de wederopstanding van Lange und Söhne.
Dit zijn geen âme tooâ keuzes.
Precies. En net zoals in het echte leven zijn de liefhebbers in de minderheid. Ook bij de celebs die bovendien ambassadeurschap naar hun hoofd geslingerd krijgen door vele firmaâs
Miljardairs laten zich sponsoren door overheden.
Niet door modehuizen.
Niet per se mijn smaak, maar ik kan zeker waarderen dat dit weloverwogen keuzes lijken te zijn.