Rob en Belinda weer bij elkaar?
Peter Jan Rens met zijn IWC Ingenieur.

Je herkent op deze pols zo een IWC ingenieur?
Bij mij hielt de determinatie op bij: “waarschijnlijk een horloge”
Ik heb nog een lange weg te gaan:face_with_peeking_eye:![]()
Nee joh, de man lult maar wat.
Hier met een 5712. Hij heeft echt wel een gave collectie, denk ik. Een grappige maar ook hele aardige man.
Ja, was sarcasme op de mijne gok ik.
Maar ik heb 't filmpje gezien van Carr, en meine gute, ik wil 'n Kubitus.
Omdat t kan. ![]()
De beste man is geen ene like waard.
hahahahaha Ik moet m’n sarcasme radar misschien wat bijstellen ![]()
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken om voor 40k dat ding te kopen. Geen enkele andere
Dan was de imago schade niet te overzien…
Heb je 'm al gepast?
Nee maar ik vind hem gewoon niet mooi en zeker het geld niet waard. Ik vind die nieuwe time only JLC mooier voor een kwart van de prijs. Ik ben ook geen fan van de Nautilus. Daarvan heb ik zowel midsize als jumbo, goud en staal, modern en vintage, allemaal gepast en het is niet mijn horloge.
Die 50 year anniversary in platina zonder datum die ze dit jaar hebben uitgebracht zou daar verandering in kunnen brengen. Is naar mijn mening echt perfectie. Ik zie niet hoe ze die nog kunnen verbeteren.
Dat dacht ik ook.
Ik heb 'm gepast.
Op slag verliefd. Perfect gewoon. Wel de witgoud 38mm(dacht ik).
Die witgouden is 40/41mm en de platina 38. Daarom de platina voor mij
die zou ik graag eens in het echt zien. Als die me niet overtuigd, dan is het niet voor mij weggelegd
Broccoli? Mis ik iets?
Als je dat nog niet wist, de filmproducente van 007 ( naast Craig) heet Barbara Broccoli.
Ah… na wat zoektochten naar de combinatie Speedmaster & Broccoli (in de veronderstelling dat ik niet op de hoogte was van deze speedmaster nickname) nooit op het idee gekomen om verder te zoeken dan mn neus lang is… ![]()
Dank !




