Bekende personen en hun horloges - Deel IV


Wat draagt Erik van Looy (presentator Slimste Mens België) hier? Lijkt wel iets moois van Grand Seiko

2 likes

Seamaster aqua terra. Hij is gesponsord door Omega.

15 likes

discussion-whats-the-ugliest-watch-you-cant-help-but-love-v0-9wuwwit8u55h1
Per toeval deze op Reddit gevonden. Ben benieuwd wat Brood erin verstopt had!:joy:

3 likes

Tja, wat zal ik er van zeggen? Teveel geld, geen smaak misschien? (Van horloges, niet van vrouwen overigens)

Brood verstopte weinig hoor. Die deed niet zo moeilijk (100 x naast hem in de kroeg gezeten).
Sowieso deed niemand toen moeilijk :smirk:

3 likes

Idd.
Toen was een junk gewoon een junk.

Even goeie vrienden.

Mensen vonden hem geweldig. Ik niet. Ik zag gewoon een hele hele slechte vader, en een vieze ongewassen junk. Lachen als ie weer stomlazarus met 3 pakken speed in zijn neus en zijn dochtertje achterop slalommend op zn Citta door de Pijp reed. Top :+1:t3: Ik was er zelf ook niet vies van hoor, maar vrijgezel en geen verantwoording.

Hazes precies zo : half NL loopt nog steeds met hem weg. Ik zag hem als een dikke snuivende alcoholist, in en in slecht voor zijn kinderen en zijn vrouw. Waar hij als dertiger bovenop lag terwijl zij net 15 was. Maar hey, toen maakte dat niet uit hoor …was een andere tijd.
En snel weer over horloges :

6 likes

Fors geweld nu bij Oranjezomer: Theo Janssen heeft z’n Rolex en Oris Kermit thuisgelaten maar naast hem
Dick Advocaat met een IWC Aquatimer Chrono, Cor Pot met een Rolex Datejust op Jubilee, Rutger Castricum met een Breit(b)ling Navitimer op staal en Chris Woerts met een Panerai

maar zijn muziek is wel goed
denk dat de artiesten van nu ook niet veel beter zijn wat betreft drugs en drank

2 likes

Ik ben persoonlijk ook een liefhebber van Brood’s muziek, dan vraag ik me af of ie dan dezelfde muziek had uitgebracht zonder drugs, waarschijnlijk niet!

(Ik juich drugs zeker niet toe en ik heb nog nooit iets gebruikt, maar zonder drugs was bijvoorbeeld Woodstock '69 ook heel anders geweest!)

Beetje gek geschreven misschien, neem me niet kwalijk😉

3 likes

ik bedoelde eigenlijk de muziek van hazes
ja weet je iedereen moet doen wat die zelf wil,ik hoef het er niet mee eens te zijn
leven en laten leven

3 likes

Weinig fantasie die mannetjes.

1 like

Jullie zouden eens een keer wat drugs moeten gebruiken

2 likes

Van de twee André’s vind ik Sr. de beste, ook al ben ik geen liefhebber van z’n privéleven en de meeste “volksmuziek” in het algemeen. Frans Bauer lijkt me wel een goede vent.

Een andere hot take:
Marco Borsato bijvoorbeeld is nou ook een controversiële persoon, maar hij heeft vroeger toen ie dat nog niet was wel mooie muziek uitgebracht, ik kwam laatst z’n album “Luid en Duidelijk” tegen op een ongemarkeerd cassettebandje en dat heeft me echt verrast. Het was echt prachtig geproduceerde muziek naar mijn mening.

2 likes

marco heeft ook top muziek idd

1 like

Brood of Hazes. Allebei op zich wel ok. Brood beetje overrated maar dat vind ik. Hazes ook alleen echt de ouwe meuk, dus voordat ie ineens dacht dat hij in het zwart met een zwart hoedje moest lopen. Voor die kut Vlieger en Kleine jongen dus.

:grin: :partying_face: :partying_face: Moet er nu effe niet aan denken, maar ik ben van de eerste (Amsterdamse) housegeneratie laat maar zeggen : Roxy, IT, Mazzo etc Dus dan snap je het wel.

Mooi voorbeeld. Volledig verketterd door iedereen, maar ondertussen wel massaal de polonaise lopen en alle artiesten optreden bij Holland Zingt Hazes. Hypocriet zooitje toch?
En OT met de zoon van :

Aardig jochie trouwens, doet ook geen vlieg kwaad (net als zijn zus). En kan er allemaal weinig aan doen.

3 likes