Afgelopen week Dune 1 en 2 opnieuw gekeken.
Kijk uit naar deel 3
Afgelopen week Dune 1 en 2 opnieuw gekeken.
Kijk uit naar deel 3
Kom ik nog steeds : Crazyland. Voor mij (ons) leukste feesten.
Jezus, dat had je ook nog ja. De after na de after.
Neuh, dat was t niet. Zondag wel, dat was de beste avond, en volgens mij ook de vrijdag. Konden altijd zonder wachten naar binnen, dus mazzel.
De Mazzo Manic Monday ![]()
Kijk dan ook nog eens de David Lynch versie…
Weliswaar behoorlijk campy, maar toch ook een leuke aanvulling op bepaalde details die in de Villeneuve versie wat onderbelicht bljjven.
Wat dragen Zverev en Cobolli in de finale van Roland Garros?
En Zverev na de wedstrijd?
Het viel me ook op. Sascha blijkbaar al even Jacob & co. ambassadeur, dat was me ontgaan. Zag hem nog altijd als Rolex-boy
Ja, goeie! Lijkt er inderdaad sterk op.
Alleen een muts toch?
Meneer Afrojack wel, hier tijdens Gumball.
https://www.instagram.com/p/DZUURtxHBN1/?img_index=1
Toevallig is de meneer achter het stuur een bekende van me uit het wereldje.
wie is dit. Iets komt mij bekend voor, maar een mix tussen Al Pacino en Frank Boeijen.
Ah ja dat had ik wel ff kunnen vermelden inderdaad! Bryan Ferry met een Rolex Explorer
Verrek ja, Bryan Ferry. Goede muziek altijd gemaakt ![]()