Geen enkel probleem, geen aanleiding voor excuses. Maar waterschade is echt wel ‘een dingetje’. Dat oxideren dat je benoemt, dat gaat echt razendsnel met die kleine onderdeeltjes.
Zoiets idd ![]()
Tnx mate.
Da’s dan wel erg naar voor Frits Jelle Barend. Ik moest even opzoeken wie dat is…gewoon Frits Barend.
Anyway…hopelijk weet hij z’n IWC te redden.
Turn-o-graph?
Idd
Hij had 'm (als ik internet mag geloven) al minstens sinds 2011 in de oude Top Gear-dagen, dus het is echt een favoriet van 'm, net als die Rado’s die hij altijd omhad! Inderdaad een Milgauss met een witte wijzerplaat.
Misschien heb je deze video nog niet gezien?
Een echte meestemuzikant, je kan z’n muziek misschien niet leuk vinden, maar hij had echt serieus talent.
*meestermuzikant
Ik ben al meer dan 50 jaar fan van Toots Thielemans.
Ik luister zijn muziek iedere dag. Man was een genie met een absoluut gehoor en een ongelooflijk muziekgevoel. Hij kon overigens ook op alles spelen. ![]()
Het was bedoeld als een tekst die voor iedereen is, ik had er misschien beter “misschien vind je het niet leuk of wel leuk” van kunnen maken.
Inderdaad een genie!
Ik vatte het niet verkeerd op hoor. ![]()
![]()
Alleen wilde ik even verduidelijken dat ik zijn muziek prachtig vind.
Ik hoop dat hij hem alleen voor de foto op deze wijze draagt ![]()
Hoe zou ie 'm dan wel moeten dragen? Die man die je ziet is niet James May, de arm wel.
Nog een plaatje van de Datejust.
Nog een keer de Datejust en Dizzy Gillespie!
Er zijn ook twee horloges ter ere van 'm uitgebracht, die zijn wel mooi.
Ik heb nog een CD’tje met de muziek van Toots liggen, misschien moet ik die vandaag maar eens gaan draaien.
Ah dat had ik niet gezien ![]()