Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Spot on! :joy:

3 likes

Bizar toch :laughing:
Hoe vind je deze dan?

Ali B :face_with_monocle: of dus Ali C

3 likes

Steentje koppen?

Ouch…

4 likes

Servicebeurtje en hij loop tweer als een zonnetje.
(wel snel doen dan…voordat de oxidatie inzet :slight_smile: )

1 like

Heb je hier eerstehands ervaring mee? Want zo makkelijk als jij er nu over doet, denk ik er niet over.

Volgens mij heeft Jeremy Clarkson een wat ouder IWC Pilot Chronograph Top Gun aan.

Huidig model:

3 likes

Die had ie al in de latere seizoenen van Top Gear, mooi horloge! Zou ik zelf ook wel willen hebben😉

1 like

Ow nee sorry…wilde de moed er een beetje inhouden. Een servicebeurt lijkt me hoe dan ook wel op z’n plaats in een dergelijk geval, en inderdaad wel snel om te voorkomen dat er allerlei onderdelen gaan oxideren.

Wat ongelukkig van mijn kant als mijn luchthartigheid wat zwaarder wordt opgepakt als dat ik t bedoeld heb.

Geen enkel probleem, geen aanleiding voor excuses. Maar waterschade is echt wel ‘een dingetje’. Dat oxideren dat je benoemt, dat gaat echt razendsnel met die kleine onderdeeltjes.

1 like

Zoiets idd :grimacing:

1 like

Tnx mate.

Da’s dan wel erg naar voor Frits Jelle Barend. Ik moest even opzoeken wie dat is…gewoon Frits Barend.

Anyway…hopelijk weet hij z’n IWC te redden.

2 likes

Joe Cocker met een two-tone Datejust.

2 likes

Turn-o-graph?

Geloof ik niet.

3 likes

Idd

1 like

James May hier met een Rolex Millgaus? Zo ja, dan vind ik dit typisch een horloge dat bij hem past.

5 likes

Hij had 'm (als ik internet mag geloven) al minstens sinds 2011 in de oude Top Gear-dagen, dus het is echt een favoriet van 'm, net als die Rado’s die hij altijd omhad! Inderdaad een Milgauss met een witte wijzerplaat.

Misschien heb je deze video nog niet gezien?

5 likes

Toots Thielemans met zijn Rolex Datejust. :ok_hand:

6 likes

Deze mooie Constellation had ie een tijdje geleden op z’n instagram gezet.

6 likes