Spot on! ![]()
Steentje koppen?
Servicebeurtje en hij loop tweer als een zonnetje.
(wel snel doen dan…voordat de oxidatie inzet
)
Heb je hier eerstehands ervaring mee? Want zo makkelijk als jij er nu over doet, denk ik er niet over.
Die had ie al in de latere seizoenen van Top Gear, mooi horloge! Zou ik zelf ook wel willen hebben😉
Ow nee sorry…wilde de moed er een beetje inhouden. Een servicebeurt lijkt me hoe dan ook wel op z’n plaats in een dergelijk geval, en inderdaad wel snel om te voorkomen dat er allerlei onderdelen gaan oxideren.
Wat ongelukkig van mijn kant als mijn luchthartigheid wat zwaarder wordt opgepakt als dat ik t bedoeld heb.
Geen enkel probleem, geen aanleiding voor excuses. Maar waterschade is echt wel ‘een dingetje’. Dat oxideren dat je benoemt, dat gaat echt razendsnel met die kleine onderdeeltjes.
Zoiets idd ![]()
Tnx mate.
Da’s dan wel erg naar voor Frits Jelle Barend. Ik moest even opzoeken wie dat is…gewoon Frits Barend.
Anyway…hopelijk weet hij z’n IWC te redden.
Turn-o-graph?
Idd
Hij had 'm (als ik internet mag geloven) al minstens sinds 2011 in de oude Top Gear-dagen, dus het is echt een favoriet van 'm, net als die Rado’s die hij altijd omhad! Inderdaad een Milgauss met een witte wijzerplaat.
Misschien heb je deze video nog niet gezien?














